drivers via

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hallo, heb vandaag een tft scherm gekregen. Ik krijg nu constant blauwe lijnen door het beeld. Ik heb een VIA s3 Graphics inc. trio 3d kaart. Moet ik nieuwe drivers installeren zo ja waar zou ik die kunnen vinden? bvd Helga

Geen idee, misschien moet je het tf- scherm eens op een andere computer proberen.
Je kan ook even in apparaatbeheer kijken of er een !
staat.

Laatst bewerkt:
In apparaatbeheer staat alleen een plug en play monitor een ander kan ik niet vinden. Hoe moet ik die tft dan toevoegen? Trouwens de letters staan ook dubbel erg lastig lezen dus. Groet Helga

Deze melding geeft geen oplossing en het is van HCC. over TFT-schermen.

Lcd-schermen duurder

25 februari 2004 - Lcd-schermen gaan een stuk duurder worden, als het aan de Europese Unie ligt. De Europese Commissie voor Accijns wil op bepaalde schermen een invoerheffing van 14 procent leggen. Volgens een kenner, zo staat bij Computable te lezen, zullen de hogere kosten door alle partijen in de verkoopketen gedragen worden, en niet alleen worden doorberekend aan de consument. (TL)

print | naar boven | nieuwsoverzicht

Ik heb dat er alleen in gezet dat de tft schermen zo duur worden, alleen als bijlagen..

Het is totaal niet relevant op haar vraag... ik denk dat je je beter kan beperken tot wat de vraagsteller vraagt.. heeft ze veel meer aan.

Ik zal er niets meer inzetten, mijn excuus,sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan