Drivers vinden voor laptop met behulp van een programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Downloader

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Berichten
41
Hallo,,,

Ik ben opzoek naar een programma die alle drivers zoekt en download voor mijn Asus F3M-AP043A laptop.. Zodat ik die drivers op een cd kan zetten als back-up
Er staat nu nog Vista op maar ik wil weer terug naar Xp omdat me dat niet bevalt...:(

Samengevat: ;)
Na de installatie van windows xp, zet ik een programma op die de drivers voor mij zoekt en download zodat ik ze alleen nog maar hoef te installeren.

Alvast bedankt :thumb::thumb:
 
Tsja,

het heeft niet zoveel zin om nu je Vista drivers op CD te zetten, die werken waarschijnlijk niet straks onder XP...
 
progje

dat progje staat op de site van ASUS zelf
ga maar ff kijken bij utilities.
 
Bedankt voor uw antwoord :thumb:
Maar ik bedoel dat een programma drivers opzoekt voor mijn laptop met windows xp. En geen vista drivers.

Is bijvoorbeeld Driver Magican een goed progje ervoor ??


Graag uw antwoord ;):thumb:
 
Ik gebruik hiervoor driver genius , werkt goed en vind alle nieuwste drivers .
Er zijn ook andere programma's , echter daar heb ik geen ervaring mee .
Hans
 
Ik ken het niet, maar het kost 30,0 dollar of zo.
Op de site van Asus staan gewoon al je drivers GRATIS
 
zie mijn antwoord

Er is zowel een progje voor XP en voor VISTA op de site van ASUS, ik weet eerlijk gezegd niet wat dat voor progje is
Ik heb zelf al mijn drivers gedownload en op een CD gebrand zodat ik elk jaar dat ding weer een keer schoonmaak en alles vers er weer opzet.
 
Er is zowel een progje voor XP en voor VISTA op de site van ASUS, ik weet eerlijk gezegd niet wat dat voor progje is
Ik heb zelf al mijn drivers gedownload en op een CD gebrand zodat ik elk jaar dat ding weer een keer schoonmaak en alles vers er weer opzet.

Dat Asus progje is volgens mij voor een bios flash, lekker afblijven dus als het niet nodig is...
 
Ok bedankt voor jullie antwoorden.:thumb::thumb:

Dus zo moet ik het doen:
De drivers downloaden voor windows xp
Cd branden met de gedownloade drivers
installeer windows xp
installeer dan alle drivers.

Groeten Downloader:cool:
 
Okay dan weet ik genoeg ;)
Mijn vraag is beantwoord ....

Bedankt voor jullie hulp:thumb::thumb::thumb:

Groeten Downloader:cool:




ps: hier mag een slotje op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan