Drivers voor geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartjuhh12

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hallo, ik heb windows opnieuw op een andere computer gezet.
Er staat nu 2x windows op.
Op de eerste windows ( de oude) doet het geluid het gewoon, maar op de tweede (nieuwe) doen die het niet.
Ik had gekeken welke geluidskaart ik had, maar daarvan kan ik niks vinden want er staat geen cijfer bij?

nVIDIA nForce MCP Audio Codec Interface
nVIDIA nForce MCP Audio Processing Unit (Dolby Digital)

Kan iemand helpen?

mvg Bartjuhh12

Ik wil iets weten en ik wil dat je iets doet.

1) Heb je al de chipsetdriver en videokaart driver geinstalleerd? (weet je dit niet dan is het waarschijnlijk niet zo)

2) Doe dit:
Download + installeer PC Wizard en open het programma
Nu heb je twee mogelijkheiden, kies wat je het makkelijkst vind:
1. Maak een screenshot van ''Systeemoverzicht'' en ''Multimedia'' en zet die 2 screenshots in de bijlage van een bericht
2. Rechtermuisklik als je in ''Systeemoverzicht'' en ''Multimedia'' zit, kies dan ''Selecteer Alles'', vervolgens weer Rechtermuisklik en hierna op kopieren klikken. Doe dit met zowel ''Systeemoverzicht'' als ''Multimedia'' en plak deze informatie in een bericht.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik weet niet ofdat ik dat heb geinstalleerd nee, ik weet ook niet of het wel in de vorige windows zat maar denk het wel?

Ik ga zo even de screens maken

EDIT:
Hier zijn ze.
multimediaod1.png

systeemfn3.png

PS: ik heb het programma geopend in de oude windows, dit maakt niks uit toch omdat het over hardware gaat?

Laatst bewerkt:
Mischien heb je iets aan het progamma driver max

Drivermax is een progamma dat je computer checkt op verlopen drivers, of nog helemaal nooit geinstaleerde drivers, en update/ installeerd ze voor je heeft bij mij goed geholpen ;)

p.s kan zijn dat het een free trail versie is bij mijn dowload link, en dat het dan niet volledig werkt, als het dus niet werkt, moet je even zelf een serial of full version zoeken, want die mag ik je hier niet geven ;)

Is er internet nodig voor dat progje? want op die oude pc zit geen internet aangesloten.

volgens mij wel ja =(

om te checken niet, maar om de drivers te dowloaden wel.. maar mischien heb je der toch wat aan, want dan weet je of je ze mist of niet ;)

Hoop onnodige vragen allemaal.....

Heb je een merk pc, zoals b.v. Dell, HP, Compaq, Acer, Packard Bell etc., geef dan volledige naam en type van de PC.

Heb je een zgn. samengestelde pc, geef dan merk en type van het moederbord

Hoop onnodige vragen allemaal.....

Heb je een merk pc, zoals b.v. Dell, HP, Compaq, Acer, Packard Bell etc., geef dan volledige naam en type van de PC.

Heb je een zgn. samengestelde pc, geef dan merk en type van het moederbord

Ik weet niet welk merk de pc is nee, wel het moederboard : Asus A7N266VM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan