drivers voor logitech

Status
Niet open voor verdere reacties.

slipper89

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
ik heb hier mijn webcam
logitech quickcam express refresh maar kan de drivers daar niet van vinden kan iemand mij helpen?:thumb:

Volgens m ij doe je dan iets niet goed, want die drivers zouden gewoon wel moeten werken.

Wat heb je precies gedaan?

gewoon geinstalleert
en heb ze geprobeert maar wil het nog wel een keer doen

Als ik het intyp krijg ik game nog wat ik denk ook niet dat je dat bedoeld volgens mij heeft mrmusic dan wel gelijk!

Komen er in het installatie proces geen extra opties die je kan invoegen of zelf iets kan invoeren?

Dus eerst evetuele oude drivers verwijderen (helemaal), webcam kabel uit de pc halen, nieuwe drivers installeren en daarna webcan weer inpluggen

edit:

Ook dit gelezen:

DirectX 9.x of hoger en Internet Explorer 6 of hoger moeten op uw computer geïnstalleerd zijn voordat u deze software kunt installeren. Werkt u met Windows XP, dan moet minimaal Windows XP Service Pack 2 geïnstalleerd zijn.

En heb je de drivers voor het juiste besturingssysteem wel. Standaard staat op de Logitech Vista geselecteerd, dat wel even aanpassen wanneer het b.v. voor XP is

Laatst bewerkt:
Maar de drivers krijg je toch meegeleverd of het stuurprogramma bij de aankoop?
Meestal wel!

ik heb die van de express geinstalleert maar doet het niet
ik heb direct x 9.0 en servers pack 2 en op windows xp gezet maar doet het niet wat nu

Wat gebeurt er precies wanneer je die drivers installeerd? krijg je een bepaalde foutmelding?

er staat ik hem in de usb moet doen maar als ik dat doe vind hij hem niet hij bljift er naar vragen
en ik heb de wabcam van me broer gekregen maar is de driver cd kwijt

Werken andere apparaten wel in dezelfde usb poort?
Heb je eventueel al andere usb poorten geprobeerd?
Heb je al bij apparaatbeheer gekeken of je daar gele vraagtekens of uitroeptekens ziet staan?

alle 4 de poorten werken
heb er 3 in gebruik dat is de enige die nog vrij is
en apparaat beheer ziet geen wabcam

En ook geen gele vraagtekens of uitroeptekens?

Wanneer Windows XP bij het inpluggen van een USB apparaat (wanneer de poorten correct werken) helemaal geen nieuwe hardware detecteerd (afgezien van de juiste drivers), zou je bijna denken dat de webcam of kabel van de webcam niet goed is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan