Drivers voor Lucent PCI/USB gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Een PC,die ik onlangs terug in orde gebracht heb, heb ik nu problemen met een PCI/USB kaart.

OS WIN98. De eigenaar had er wel een cd bijgevoegd, maar spijtig niet met de juiste driver.

Win 98 herkent dus wel de kaart, maar wat wil je. Win 98 kan de Lucent USB open hostcontroller niet vinden op de cd.

Kaart er uit. Zie ik op de chip staan "USS312MC". Dacht ok, hiermee kan ik de driver wel vinden. NEEN dus

Voor de rest vind ik dus niets terug op de kaart, welke zou kunnen leiden naar de driver.

alle zoekmachines geprobeerd.

Iemand die zulke kaart heeft en, liefst de drivers ook????

Hallo vanzwam :)

Wat zegt Everest, geeft die nog bepaalde types of benummering aan?

Geplaatst door Admin_Frisian
Hallo vanzwam :)

Wat zegt Everest, geeft die nog bepaalde types of benummering aan?

Had ik natuurlijk ook al geprobeerd, maar herkent zelfs de kaart niet. Verry strange.

Ga ik zoeken naar Agare/Lucent, vind ik die sites wel, maar hierop staat niets zinnigs dat mij kan helpen.

Weet het nu voor het ogenblik ook niet meer.

Geplaatst door Elisa
Heb je deze pagina al gehad?

Natuurlijk. maar ik kan geen driver vinden, en op een bepaalde site ..... Nu ja mijn spaans is niet zo denderend.

Toch bedankt

Misschien nog een optie.
Staat er ook een FCC nummer op de kaart?
Het is mij nog nooit gelukt de fabrikant te achterhalen maar schijnt wel te kunnen.
Kijk hier eens, misschien dat het lukt en kom je er verder mee.
www.fcc.gov/oet/fccid

Ik spreek wel Spaans maar technisch is heel wat anders.
'k Zal even kijken.

Geplaatst door Admin_Frisian
Misschien nog een optie.
Staat er ook een FCC nummer op de kaart?
Het is mij nog nooit gelukt de fabrikant te achterhalen maar schijnt wel te kunnen.
Kijk hier eens, misschien dat het lukt en kom je er verder mee.
www.fcc.gov/oet/fccid

Dat is het sijtige er aan. Er staat dus geen FCC nr op. Wat volgens mij wel moet, maar...

Wat betreft dit nummer, heb ik al wel verschillende drivers kunnen op de kop tikken. Maar in dit geval zie ik het eigenlijk niet rooskleurig in. Ik ga hem voorstellen een andere kaart aan te schaffen, maar dan wel met de goede drivers. Zijn ook niet zo duur meer.

Goede optie, maar spijtig.

:thumb:

Bij Driverguide zijn er erg veel drivers van Agere en LT.
Heb je daar al gekeken?
Misschien kom jij qua technische gegevens verder met een omschrijving.
Al die Spanjaarden hebben daar trouwens hun drivers geplaatst.

Geplaatst door Elisa
Bij Driverguide zijn er erg veel drivers van Agere en LT.
Heb je daar al gekeken?
Misschien kom jij qua technische gegevens verder met een omschrijving.
Al die Spanjaarden hebben daar trouwens hun drivers geplaatst.

Ik heb toch nog maar eens gekeken op driverguide. Vond daar nu wel Lucent USB driver. Toch maar gedownload en extracted, en ja daar stond de openhostcontoller bij. Die dus geinstalleerd en bij aparaatbeheer zie ik geen uitroeptekens enz... meer. Dus ik veronderstel dat de kaart werkt. Kan het niet test, want mijn zoon heeft mijn USB stick mee. Maar ik vermoed wel dat het ok zal zijn.

Iedereen nog bedankt voor het meedenken

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan