Drivers voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruudzter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2010
Berichten
3
Hallo!

Ik heb hier een computer. Een Packard Bell D2220 AOI (ofzoiets). Daar stond windows vista op maar vanwege allerlei problemen hebben we er na 2 jaar toch maar windows 7 op gezet (is van de week gebeurd). Nu is er een probleem, de drivers zijn niet goed geinstalleerd. Het geluid kraakt en het beeld is ook niet optimaal. Ik heb heel internet af gezocht voor drivers.

Driver Whiz heb ik al gebruikt. Alleen de rest van de drivers zijn correct geinstalleerd, maar die voor het beeldscherm en het geluid niet, als ik dat wil doen moet ik Driver Whiz betalen. Dat wil ik ook wel, maar dat kan alleen met credit card en paypal geen optie dus.

Aida32 heb ik ook algebruikt. Zo kun je zien wat er in de computer zit. Dit werkt ook niet, want hij geeft de drivers wel aan maar dan met de microsoft software.
206ijko.png
Hier zie je dat ik wil gaan kijken wat voor geluids kaart erin zit. Dat kun je dus helemaal niet meer zien.

Dus heeft iemand nog een oplossing? :)

Alvast Bedankt!

Groetjes Rudy
 
Je hebt twee opties.

1.Je kijkt gewoon op de Packard Bell site bij jou PC naar de juiste drivers !

2. Je download en installeert Device Doctor, deze is wel geheel gratis en gebruik ik wekelijks.

Succes,

T
 
Ik heb al op de site van Packard Bell gekeken, daar kan ik niks vinden.

Ik zal device dokter even proberen. Je zult wel horen of het werkt, haha!

Device doctor werkt tot zo verre. Naar mijn idee is het nog niet helemaal ok, want voor het beeldscherm vind ie niks.

Ik heb windows 7 Ultimate. Normaal moet het kleur venster toch mee kleuren? Die staat ingesteld op paars, maar is blauw :l.. En normaal zie je schermpjes als je op een icoon'tje onder in klikt, nu zie ik gewoon een opsomming. Voorbeeld:
15mnu4o.png
 
Laatst bewerkt:
Om nog even terug te komen op device doctor.

Ik heb die driver geinstalleerd die device doctor aan gaf, maar het geluid kraakt als een malle.. Het beeldscherm is nu wel goed.
 
Als je het wil proberen gebruik eens de drivers van je vorige installatie want als het goed is zitten er niet heel veel verschillen in ( tussen vista en Windows 7) qua drivers dan.
Het enige is heb je wel een Vista cd ????;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan