Drivers werken maar even

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ludo16

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
42
Hallo,
Mijn OS is Windows 7 en ik heb problemen met het stuurprogramma voor mijn Iphone en voor mijn kaartlezer.
Als ik één van de twee toestellen wil gebruiken, dien ik via "configuratiescherm" "apparaatbeheer" de installatie van het betreffende apparaat ongedaan te maken en vervolgens opnieuw te installeren anders werken de toestellen niet. Na het afsluiten van Windows zijn de problemen er terug.
Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? En eventueel een oplossing hiervoor.
Bedankt.
Ludo
 
Mss kunnen we aan de hand van een log iets meer voor je doen:

Download MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "MiniToolBox.exe" om te tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen MiniToolBox.exe als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als"
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Devices (only problems)
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in je bericht inclusief de probleemomschrijving.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
 
Bedankt voor de snelle reactie.
In bijlage het log-bestand.
 

Bijlagen

  • MTB.txt
    12,6 KB · Weergaven: 30
Heb je wel alle drivers geïnstalleerd? Post eens een schermafbeelding van je apparaatbeheer in je reactie.
_________________________________________________________________________
Zo ja, download onderstaande fixit om algemene stuurprogrammaproblemen op te lossen:
 
Dorado,
Gisteren had ik u een log-bestand van MTB doorgestuurd dat was aangemaakt zonder dat mijn kaartlezer en iphone gekoppeld waren aan mijn pc.
In bijlage stuur ik u nu een nieuw log-bestand door.
Ludo
 

Bijlagen

  • MTB.txt
    13,6 KB · Weergaven: 25
Heb je ook wel de chipsetdrivers geïnstalleerd? => CPU & Chipset drivers: AMD, Intel & Via

  • Wanneer de stick wel werkt op een andere computer, heeft Windows waarschijnlijk een probleem met stuurprogramma's. Open Apparaatbeheer (Combineer [windowstoets & r] → typ: devmgmt.msc en kijk of je een gele driehoek ziet.
    Unknown-USB-device-Port-reset-failed.png
  • Kijk of je bij je computerfabrikant een stuurprogramma kan downloaden
  • Voorkom bovendien dat Windows Update het stuurprogramma bijwerkt.
    Combineer [windowstoets & r] ➟ typ: control sysdm.cpl,,2 ➟ klik op "Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update'.
    Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit.
  • Herstart.
  • Kijk of het nu wel werkt
 
Laatst bewerkt:
Probleem blijft bestaan.
Ik heb ondertussen het volgende gedaan:
  • FixIt uitgevoerd.
  • De optie "Nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit."
Op uw vraag ivm de installatie van chipsetdrivers kan ik niet antwoorden. Ik heb in bijlage afdrukken van mijn apparaatbeheer toegevoegd.
 

Bijlagen

  • App1.jpg
    App1.jpg
    71,8 KB · Weergaven: 42
  • App2.JPG
    App2.JPG
    96,5 KB · Weergaven: 48
  • App3.JPG
    App3.JPG
    53,6 KB · Weergaven: 41
Driver Booster heeft wel een aantal drivers bijgewerkt maar heeft niets veranderd aan het probleem.
 
Je zal nog eens moeten kijken naar de (usb 2.0/3.0) stuurprogramma cd die je gekregen hebt bij de aankoop van je systeem.
Kijk anders bij je computerfabrikant.
Hier vind je een overzicht van computer en software leveranciers & hier van alle computermerken.
Houd hierbij rekening met 32- of 64-bit. Lees dit artikel voor meer info.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan