drivers willen niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankwannet

Inventaris
Lid geworden
6 jun 2006
mede helpmij'rs,

Ik heb een nieuwe videokaart aangeschaft(sphire 3850agp)

nu willen er met geen mogelijkheid daar de drivers van geinstalleerd worden.
wat heb ik al geprobeerd:
nieuwe voeding-omega drivers-amd drivers-cdromdrivers(die niet bereikbaar zijn overigens)
saphire drivers. chipset drivers

het probleem is welke driver ik ook wil zetten ik krijg de melding:stuurprogramma is niet compatible met je hardware of besturingssysteem.

ben vanochtend naar leverancier gereden (130km)en natuurlijk je raadt het al daar perfect

het enige wat ik me nog kan bedenken is nieuwe instal windows?
zou het komen door een OEM versie?
tenminste dat staat in me key?

wie oh wie?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk dat het niet aan de oem versie ligt moest afgelopen weekend ook een schone instalatie doen om mijn crossfire te realiseren kwam met de zelfde melding dus een schone installatie is een optie.

Modag

ja dat zeiden ze bij die leverancier ook al maar ja eigenlijk liever niet.

het maakte niet uit welke kaart ik in het verleden al gezzet heb,ging altijd goed maar nu dus noppes

Hoi,

Heb je misschien heb je nog een oude hd leggen om eerst even te proberen.

Modag

je nbedoelt dan om deze hd eruit tehalen en daar even een niuewe instal op te doen?

Hoi,

Ja dan weet je tenminste waar je aan toe bent en of het de oplossing is.

Modag

ja das waar.
volgens mij hebben buren nog zon disk liggen die ik ook heb.

dus jij zou zeggen ff disk wisselen en daar ff xp op zetten enzo en dan kijken of ik die drivers erop kan krijgen.

daarmee behoudt ik wel ff al mijn gegevens op deze disk ja.

maar of dat kan????

Hoi,

Waarom zou het niet kunnen als het zo is kan je de nieuwe installatie na formateren van de oude hd gewoon hier op terug zetten hoef je maar 1x te installeren en helpt het niet kan je gewoon de oude weer gebruiken en evengoed hiervoor nog oplossingen zoeken maar dat werkt echt, doe het zelf ook wel eens als ik ergens aan twijfel.

Alleen als je het doet niet gelijk activeren.

eens ff bij buren aankloppen dan..

zet jij dan ook eerst sp2 erop(xp)?

Hoi,

Ja maar, ik heb een xp waar al een sp2 opstaat en hou je ook even de andere drivers in de gaten dat je die ook even kan installeren.

Modag

denk dat ik maar eens voor een hele claen instal ga op deze schijf.

jammer hoor normaal weet ik wel het een en ander maar dit met die kaart wilt echt niet:confused:

Hoi,

Ja is wel eens lekker om weer helemaal overnieuw te beginnen ruimt vaak lekker op.
En ja, het blijven computers ze willen af en toe niet doen wat jij wil.
Modag

Laatst bewerkt:
ga hem zo maar eens opstarten via de cdrom:D:D

gegroet voor als ik nooit meer online kan:D:D:D

Hoi,

Niet zo percimistich ( ofzoiets) Natuurlijk totziens en anders op de helpmij dag

Modag

Het gaat er toch echt steeds meer op lijken dat je wat oudere mobo (laatste bios-versie al ruim 2 jaar oud...) de kaart niet ondersteunt, temeer daar de kaart zelf bij de leverancier wel goed werkt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan