Drivers windows vista gezocht voor windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yorim
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorim

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
hallo,
ik heb recent windows 7 gedownload maar ik vindt maar GEEN vista drivers voor de dell optiplex gx520.
weten jullie waar ik dell drivers kan downloaden?
heb gisteren een E-MAIL gezonden naar dell maar ik vrees er ook voor:confused:
op de originele dell site staan er alleen maar drivers voor windows XP/WINDOWS 2000

Dan denk ik dat er geen drivers zijn voor je computer. Helaas zul je dan weer terug moeten gaan naar je vorige OS.

Wat moet ik dan doen?
terug gaan naar windows XP die maar ondersteund is tot in 2014?:confused:
toch zal ik ooit de overstap moeten maken hoor:rolleyes:
ik hoop dat dell mij toch een E-MAIL stuurt waar ik die drivers kan downloaden hoor :(
heb al een mail gestuur zaterdag maarja het wordt afwachten :p
heb ook al op de website van mijn fabrikanten geweest zoals broadcom,intel maarja ik heb alleen deze kunnen vinden van intel;)

2014 duurt nog wel even (5 jaar).

Meestal is het zo dat als er geen drivers voor je computer bij de fabrikant staan voor vista (Dit was ruim 2 jaar geleden ook zo bij de meeste computers) dat het niet ondersteunt wordt.

Overigens, zit net zelf even te kijken op google, ik zie hier een aantal drivers zijn die schijnbaar wel compactible zijn met Vista.

Code:
Download Dell OptiPlex GX520 Desktop Soundmax Audio Driver For Win XP/Vista

Description: Soundmax ADI 198x Integrated Audio Driver for Windows XP and Windows Vista
Download For XP: R56339.EXE
Download For Vista: R145551.EXE
Download Dell OptiPlex GX520 Desktop Broadcom Lan Card Driver For Win XP/Vista

Description: Broadcom 57XX Gigabit Integrated Controller Driver for Windows XP and Windows Vista
Download For XP/Vista: R201100.exe
Download Dell OptiPlex GX520 Desktop Conexant Modem Driver for Win XP

Description: Conexant 56K V.9x DFVc Modem Driver for Windows XP
Download: R73044.EXE
Download Dell OptiPlex GX520 Desktop Intel Graphics Driver For Win XP/Vista

Description: Intel 945G Graphics Controller Driver for Windows XP and Windows Vista
Download For XP: R98241.EXE
Download For Vista: R140545.EXE

Overigens, als jij een aparte videokaart hebt gekocht voor je PC, dan moet je even naar de fabrikant van die videokaart zijn (nVidia of ATi Matrox, welke er ook maar zijn).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan