drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaake

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2002
ik heb windows 98 geinstaleerd maar als ik de cd-rom van mijn moederbord erin stop en de drivers van het moederbord wil instaleren crasht de de hele computer,overigens draait hij prima zonder de originele drivers

Geplaatst door jaake
ik heb windows 98 geinstaleerd maar als ik de cd-rom van mijn moederbord erin stop en de drivers van het moederbord wil instaleren crasht de de hele computer,overigens draait hij prima zonder de originele drivers

Doen alle onboard spullen het ook ??

ik heb geen oboard dingen draaien ik heb een asus videokaard en ook een losse geluidskaart,modem en netwerkkaart en die doen het allemaal.

Geplaatst door jaake
ik heb geen oboard dingen draaien ik heb een asus videokaard en ook een losse geluidskaart,modem en netwerkkaart en die doen het allemaal.

Dan kan je het zo laten denk ik. ( ben ook niet zo'n expert :rolleyes: )

maar ik wilde gsiteren een upgrade uitvoeren naar windows 2000 en toen vroeg hij eerst om upgrades van het moederbord,maar die kan ik dan ook niet instaleren toch ?

Geplaatst door jaake
maar ik wilde gsiteren een upgrade uitvoeren naar windows 2000 en toen vroeg hij eerst om upgrades van het moederbord,maar die kan ik dan ook niet instaleren toch ?

En als je nou is al je openstaande programma enzo aflsuit en probeer dan nog is ene keer de drivers te instaleren. wat gebeurd er dan ?

Je zult drivers Win2000 moeten downloaden en installeren. Drivers voor Win98 werken idd niet op een Win2000-systeem.

Wat voor moederbord heb je?

ik heb een ECS P4S5A moederbord met sis 645 dx chipset

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan