Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

rik_legger

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2002
Zoals je kunt zien zitten er in mijn apparaatbeheer nogal veel 'apparaten' met een vraagtekentje.

Ik weet niet waar die namen allemaal voor staan en weet dus niet welke drivers ik daarvoor moet installeren.

Ik heb een aantal dagen geleden op deze site iets gelezen over een programma die opzoekt wat er in je computer zit aan hardware en er eventueel een link naar de driver site bijzette. Ik kan het alleen niet meer terugvinden :(

Weet iemand de link naar het debtreffende topic of programma dan zie ik die graag tegemoet.

Is dat niet het geval hoe kan ik dan erachterkomen wat voor geluidskaart ik heb (is op het moment even het belangrijkste) want krijg daarvoor niet de geschikte drivers geinstalleerd.

Alvast bedankt!

[bijlage]
attachment.php

Bijlagen

• systeem.jpg
    systeem.jpg
    43,2 KB · Weergaven: 76
Het lijkt erop dat je een modem in je systeem hebt zitten dat niet goed geinstalleerd is. Kijk wat voor modem het is en installeer die (eventueel drivers op internet zoeken als dat kan).

En die geluidkaart, is dat een apparte kaart (kijk achter waar de stekkers in moeten) of is het een 'onboard ' kaart.

In het eerste geval kun je op de kaart kijken wat voor merk en type het is.
In het tweede geval is het moeilijker, als je weet waar je naar moet kijken kun je op de chip kijken (bv 3 ess, chrystal). Of je moet kijken of je de specifikaties van je systeem kunt vinden.

Laatst bewerkt:
Ik heb het al kunnen oplossen met Aida, het was even zoeken maar ik heb het toch gevonden. In ieder geval nog bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan