Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
als het op de moederbord een blauwe aansluiting is dan is dat een onboard.. maar als er in 1 van de sloten een kaart zit met blauwe aanluiting is dan is dan een videokaart.. als je het niet snapt post ik wel ff een foto..

Kijk naar de aansluiting naar je monitor...

Zit die aansluiting vanachter op je pc tussen al de overige dingen die op het moederbord staan? (usb, ps, parallele poort, etc...) vertikaal

Of staat deze horizontaal en afgezonderd? (wel naast de overige videoaansluitingen uiteraard (s-video etc...)

ik snap er inderdaad niks van :o

kan je anders eens die foto posten? mss helpt het :P

Als het nog steeds niet duidelijk is kan je denk ik best zelf een foto plaatsen van je pc (achterkant) dan kunnen wij het je wel vertellen ;)

ok... O_o en waar zit dat moederbord? moet ik dan mijn pc openmaken?

edit: ff vragen of ik digitale camera van mijn moeder mag lenen =P

zit tegen de zijkant van je kast aan.. als je je pc openmaakt dan zie het vanzelf ;)

Neem gewoon een foto van de achterkant van je pc, dat is voldoende:thumb:

ik heb die zwarte plaat van de pc gehaalt maar het lijkt niet echt op dat plaatje van jouw :shocked: de foto zal wel niet goed zijn

en die pc vind die camera maar niet >_<

wat voor zwarte plaatje haal je uit je pc??:shocked::shocked:

heb je wel op foto gekeken want dat is wel een goeie foto (doe zelf de opleiding ict drm weet ik wel zeker dat mijn plaatje niet verkeerd is:o)

Ik denk dat hij de plaat van de case bedoelt met de zwarte plaat;)
Geen zorgen dus...

Trek gewoon maar een foto en laat het ons eens zien.

Drivers van de camera goed geinstalleerd om hem op de pc te zetten?

Geen cardreader? Dan kan je gewoon het kaartje even uit de camera halen en in je pc steken.

zo eindelijk ... de virusscan dacht dat de camera een virus was...

ik hoop dat het te zien is :confused:

P1010617.jpg

ff op google kijken ;) maar lukt runescape nog niet? nadat je java hebt geinstalleerd?

maar het maakt niet uit of je low of high detail speelt.. ik speel ook low gaat veel beter.. ik heb een duo core processor 1 gb ram.. en speel met low.. dus..

hey ik ben nu hier terechtgekomen http://www.sis.com/download/

maar is het dan een GPU graphic drivers of IGP graphic drivers...

maar ik had ook al drivers probleem toen ik maplestory wou spelen dus >_< maar beter updaten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan