Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansje1842

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Hoi,

Ik hoop dat dit in het goede subforum staat, kan een mod het anders even verplaatsen?
Ik ben op zoek naar een gratis programma om te scannen op drivers en ze vervolgens te updaten. Ik moet de scan kunnen doen op een pc zonder internet om vervolgens de drivers op een pc met internet te downloaden. Zoiets als driver robot, maar dan gratis.
Dit is omdat het internet het op mijn eigen pc niet doet, ( ik denk dus dat dat aan de drivers ligt ) en op een andere pc hier in huis doet het internet het wel.

Alvast bedankt.

Moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit een gratis versie van zo'n soort programma heb gezien.

Meestal kan je een trial downen en die scant, maar zodra je daadwerkelijk wil updaten kan je gaan betallen.

Andere manier is hat aangeven van het merk en type van de pc of zelf de drivers te downloaden vanaf de website van de fabrikant van de pc. Daarna op usb stick zetten en zo installeren.

Dat had ik al geprobeerd, ik had drivermagic 2.0 gedownload en geinstalleerd en die zegt dat ik een aantal (WAN) miniport drivers en een ethernet controller driver niet heb, dus ging ik zoeken en ik kwam er niet uit.

Andere manier is het aangeven van het merk en type van de pc of zelf de drivers te downloaden vanaf de website van de fabrikant van de pc. Daarna op usb stick zetten en zo installeren.

Laatst bewerkt:
Hoe moet ik dat dan opzoeken?
Ik heb oorspronkelijk een Acer pc, maar het moederbord is vervangen door een asrock.

Voor de onboard-apparatuur kan je de site van Asrock raadplegen door het model/type van het moederbord in te voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan