Drivers!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cetjeee

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
43
Geachte mensen,

Ik zit met het probleem, mijn pc is niet van een merk en heb gisteren xp opnieuw geinstalleerd... Nu wil ik internet enzo maar ik krijg helemaal geen verbinding, ookal is het met een draad, draadloos doet hij het niet en met draad ook niet. Nu wil ik alle drivers downloaden van de producent van het moederbord, chipset driver enzovoort maar de chipset driver wil niet downloaden... hij zegt: de pagine kan niet worden weergegeven. en altijd een error? wat is dit voor brol site? op de 2 pc's geprobeert en doet het niet! dit kan toch niet, de producent moet in orde zijn met zijn materiaal en de support, daar betalen we tenslotte ook voor? iemand tips?
(abit is de naam)
Groetjes
 
heb je een model of type nummer? van je pc. en wie is de fabrikant?
 
Mij is het downloaden gelukt, maar de site is SUPER traag bij mij
 
Kan zijn dat je java mist of adobe flashplayer.
Belangrijk voor het bekijken van internet sites
 
Drivers

Hallo,

Ik heb de drivers nu geinstalleerd van een andere site, ik heb de chipset driver kunnen installeren zonder problemen en de netwerk lan driver daar, want op internet is zeker geen probleem. Maar wat mij heel erg stoort is de graphics... helemaal niet scherp en uiteengerokken, bij eigenschappen - instellingen - staat hij al op het hoogste, maar moet nu ook de graphic driver downloaden , deze heb ik gedownload maar de volgende melding die ik krijg is: ''Dit systeem voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software. Het installatieprogramma wordt afgesloten.'' ik weet zeker dat de driver voor XP was. Dan stoor ik me er nog aan, als ik op internet wil scrollen met de muis gaat dit enorm traag... Of als ik een venster van plaats verander gaat dit ook super traag.. Weet iemand misschien, welke driver ik daarvoor nodig heb voor die muis? en weet iemand misschien ook een oplossing voor de graphics? dan zou dit topic helemaal opgelost zijn!

Groetjes
 
help

kan iemand me verder helpen aub-?

groetjes en sorry voor ongeduld maar wel zeer lastig om zo te werken!
 
Heb je service pack 2 wel geinstalleerd? Vervolgens service pack 3 installeren.
 
volgens mij gaat het scrollen ook zo traag omdat je geen graphics driver heb geinstalleerd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan