drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoopyoop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
4
hey iedereen ik heb mij computer opnieuw geinstaleerd maar nou doen mijn geluid en videokaart het niet. ik heb windows XP

Type: Dell OptiPlex GX280
geluidskaart: Analog Devices AD1981B(L) @ Intel 82801FB ICH6 - AC'97 Audio Controller [B-1]
videokaart: Intel GMA 900

als je veder nog iets nodig hebt laat het maar weten.

groetjes:shocked:
 
hey iedereen ik heb mij computer opnieuw geinstaleerd maar nou doen mijn geluid en videokaart het niet. ik heb windows XP

Type: Dell OptiPlex GX280
geluidskaart: Analog Devices AD1981B(L) @ Intel 82801FB ICH6 - AC'97 Audio Controller [B-1]
videokaart: Intel GMA 900

als je veder nog iets nodig hebt laat het maar weten.

groetjes:shocked:

hetzelfde bij mij ik heb windows 7 geinstalleert ik weet niet of dat er ook bij jou oppast ik raad het aan ik hoefde geen ene drivers teinstalleren voor mijn acer aspire 5315
 
Beste,

Als je videokaart het niet doet heb je geen beeld. Is dit het geval bij jou? Als het niet zo is, heb je vast wel bij Dell een driver CDRom gekregen waar je je drivers kan installeren. Installeer ze voor je videokaart en geluidskaart.

Heb je trouwens tijdens het opnieuw installeren van XP je partities verwijdert?
 
geluidskaart

Beste,

Als je videokaart het niet doet heb je geen beeld. Is dit het geval bij jou? Als het niet zo is, heb je vast wel bij Dell een driver CDRom gekregen waar je je drivers kan installeren. Installeer ze voor je videokaart en geluidskaart.

Heb je trouwens tijdens het opnieuw installeren van XP je partities verwijdert?


ik heb mijn videokaart inmiddels aan de praat maar mijn geluidskaart nog niet daar kan ik geen driver voor vinden. en de drivers die op de Dell site staan open mijn computer met winzip. dus ik kom nog niet echt veder tips altijd welkom

groetjes :shocked:
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn videokaart inmiddels aan de praat maar mijn geluidskaart nog niet daar kan ik geen driver voor vinden. en de drivers die op de Dell site staan open mijn computer met winzip. dus ik kom nog niet echt veder tips altijd welkom

groetjes :shocked:

Het maakt niet uit dat je computer het met Winzip opent. Je hoeft het alleen maar te 'extracten' naar een map, bijvoorbeeld in je bureaublad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan