drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee..................

Geen handleiding meer, boekje of iets dergelijks?

2e hands gekocht. mss weet iemand anders wel een oplossing. Het grootste probleem is dat ik geen geluid heb. Voor de rest werkt me pc tot nu toe goed.

Staan er onder apparaatbeheer gele vraagtekens en/of uitroeptekens?

In XP

Configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apparaatbeheer

Ik had het ondertussen al gevonden.

Ik zie alleen bij overige apparaten gele vraagtekens.

Ik had het ondertussen al gevonden.

Ik zie alleen bij overige apparaten gele vraagtekens.

Dat betekent dat niet alleen je audio drivers ontbreken, maar nog meer, waarschijnlijk ook de chipset drivers, die je als eerste nodig hebt.
Daarom, hoe vervelend het ook is, moeten we te weten komen welke PC het precies is helaas

ik weet wel welke chipset ik heb. Heb je daar wat aan?

Ik denk zelf dat ik D heb omdat me moederbord de naam D2151-A draagt

Ik wil jullie beide heel erg bedanken. Mijn geluid werkt nu goed en heb een paar andere drivers nog geïnstalleerd. Hopelijk blijft me pc nu goed werken

Ik wil graag over naar internet via kabel alleen als ik die driver wil installeren krijg ik de foutmelding:

The wizard can't start up because it didn't found any LAN interfaces on you computer. please make sure you have installed the Internet Protocol (TCP/IP) and you have connected and powered your speedtouch.

Ik wil graag over naar internet via kabel alleen als ik die driver wil installeren krijg ik de foutmelding:

The wizard can't start up because it didn't found any LAN interfaces on you computer. please make sure you have installed the Internet Protocol (TCP/IP) and you have connected and powered your speedtouch.

Begin beter even een nieuwe vraag.

Hoezo een nieuwe vraag?
Er moeten gewoon nog meer drivers geinstalleerd woren zoals ik al eerderzei

Eerder gaf je óók aan, dat een bepaald programma niet bestaat.

Later bleek, dat het probleem van dutchman07 kon worden opgelost.

Een nieuwe vraag leek me , om verwarring te voorkomen, op z'n plaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan