drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
hallo,

ik heb net windows xp opnieuw geinstaleerd maat hij mist wat drivers maar die kan ik nergens vinden weten jullie een goede website ofzo?

groeten bram.

waarop? je fiets?:D
de PC? welk moederbord heb je? Belangrijk!;)
Die drivers met je hebben toch:thumb:

moederbord:acer homa
bios: phoenix technologies ltd
chipset:intel gl40
fysiek geheugen: 2048 mb ddr2-sdram

hopelijk is dit genoeg en kunnen jullie mij verder helpen

Hoi,

Ik neem aan nu dat het gaat om een acer heeft deze ook nog een type want dan lijkt mij het makkelijker om het daarvandaan te downloaden

Hoi,

Je zou ze hier kunnen downloaden.
1 notebook kiezen
2 extensa kiezen
3 je type zoeken en kiezen
4 afhankelijk van je os kiezen daarop en dan alle drivers downloaden en installeren beginnend met de chipset driver.

Laatst bewerkt:
geen een doet het bij sommige geeft ie meldingen aan en bij sommige gebeurt helemaal niks.
iemand die ik ken deed het via een code op zoeken die stond bij apperaat beheer:ethernet-controller>eigenschappen>details
en dan stond er zo'n code maar dat weet ik ook niet meer.

Hoi,

Je hebt de juiste windows versie gekozen?
en anders even bij de persoon vragen waar je de codes kan vinden, het lijkt mij eigenlijk heel vreemd dat het niet vanaf de site van acer gaat lukken

ik heb windows xp die heb ik ook geselecteerd en die persoon is de komende maanden niet bereikbaar.:(

Hoi,

Zie dat er ook nog een 5230E is zou daar het probleem kunnen zitten want het zou zo toch moeten lukken en om welke drivers gaat het precies?

audioapperaat op de bus voor high definition audio
ethernet-controller
videocontroller
videocontroller (vga-compatibel)

ik heb wat drivers geinstaleerd nu geeft ie bij computer beheer niks meer aan maar bij driver detective mist ie nog precies dezelfde help me pleas. of weet iemand hoe ik da met die code moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan