Driverspacks? Automatisch drivers installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
hallo iedereen

ik heb iets gelezen over http://www.driverpacks.net/ maar wat houd deze site in ?

ik d8 iets van dat je dit download en dan all je drivers installeert of zo ?:D

Maar bestaat er en progamma maak me niet uit of je er moet voor betalen

dat er een progama is dat automatisch je drivers download en installeer op welke OS je dan zit:o

Volgens mij bevat dat pack gewoon heel veel drivers voor heel veel soorten hardware. De kans is groot dat jouw hardware er ook bijzit en dat het dus allemaal gaat werken.

Wat ik zelf laatst heb gedaan met een herinstallatie van XP is het programma DriverMax gebruiken. Daarmee kan je je drivers updaten, en je kan ook al je huidige drivers opslaan en na een installatie bijvoorbeeld weer terug zetten.

Volgens mij bevat dat pack gewoon heel veel drivers voor heel veel soorten hardware. De kans is groot dat jouw hardware er ook bijzit en dat het dus allemaal gaat werken.

Wat ik zelf laatst heb gedaan met een herinstallatie van XP is het programma DriverMax gebruiken. Daarmee kan je je drivers updaten, en je kan ook al je huidige drivers opslaan en na een installatie bijvoorbeeld weer terug zetten.

maar is het ook mogelijk om een progamma( ) dat als je bvb net xp heb geinstaleert of vista of windows 7 dat hij de drivers/hardware vind in je pc en dat dan download en installeert :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan