drivespace

Status
Niet open voor verdere reacties.

konas

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2002
Berichten
40
ik wil windows95 installeren op oude hp vectra 486/33u
Ik krijg voor een aantel stations de mededeling dat die stations niet gekoppeld kunnen worden en dat ik eerst drivespace moet installeren. Is het ook op een of andere manier mogelijk om die te staions weer zonder drivespace te gebruiken???
Zitten twee harde schijven in 235 en 500 mb.
Maar toch ziet de pc na formateren maar 60 mb. Kan dat het zijn dat dit **** door dat drivespace verhaal??
 
Ik weet enkel nog van win95 dat dat drivespace een comprimeer programma is dus die pakt alles in en als je daarna een spel of programma start pakt ie het weer uit.
 
Dus je hebt de harde schijven geformatteerd, maar welke is dan maar 60 mb? En krijg je die melding voor of na het formatteren? Kan je a.u.b. wat meer info geven, want dit is niet helemaal duidelijk.
 
Waarschijnlijk stond drivespace geïnstalleerd op beide HDD's, door ze nu 'zomaar' te formatteren ben je dus de toegang tot de 'hostdrive' (h: ) kwijt.
Als er geen belangrijke data opstond ben je het snelste klaar door met fdisk ALLE partities, dus ook de non-dos, te verwijderen en nieuwe aan te maken, en dan de boel weer te formatteren.
 
probleemm opgelost

Hartelijk bedankt, probleem opgelost!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan