drop-down lijst aanmeldnamen messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linto

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
268
In windows xp wordt, iedere keer je aanmeld met een ander emailadres, dit emailadres mee opgeslagen. Dus als je de volgende keer aanmeld, staat dit nieuwe emailadres ook bij in het lijstje. Ik heb windows 2000 pro, en die heeft die functie niet (denk ik). Of is dat ergens in te stellen dat dit wel kan. Wij werken thuis met verschillende aanmeldadressen en dat zou het al een stuk makkelijker kunnen maken.
 
Wat is je vraag nou? Wil je die adressen weghebben?

Wat je kan proberen:

start, uitvoeren, control userpasswords2, 2e tabblad, wachtwoordbeheer.

Succes NIET gegarandeerd.
 
aangezien ik zeg dat windows 2000 pro dat standaard NIET heeft en dat ik windows 2000 pro als besturingssysteem heb, wil ik die emailadressen juist WEL zoals in windows XP, dus in een lijstje. (duidelijker?)

Ik zal het vanavond thuis eens proberen zoals je zegt, ik ben nu nog op men werk?
 
Owh, ik was in de war omdat IEDEREEN die zo'n vraag stelt ze juist UIT het lijstje wil hebben:D.

Als je windows 2000 hebt moet je dit doen:

start, uitvoeren, control userpasswords.

Want anders werkt het niet.
 
Geplaatst door XP_PC
Owh, ik was in de war omdat IEDEREEN die zo'n vraag stelt ze juist UIT het lijstje wil hebben:D.


Ik weet het, dit onderwerp is al dikwijls genoeg aan de orde geweest, maar mijn vriendin vond het zo geweldig onder windows xp dat ze niet telkens haar email moest intypen, elke keer ze aanmelde. En nu met windows 2000 moet ze dit elke keer typen. Mja, voor je schatje moet je af en toe eens wat over hebben he :D
 
Geplaatst door XP_PC
Als je windows 2000 hebt moet je dit doen:

start, uitvoeren, control userpasswords.

Want anders werkt het niet.

Dan krijg ik een lijst met alle accounts, gebruikers en wachtwoordbeheer op de computer zelf, maar niet van de messenger accounts.

control userpasswords2 werkt op windows 2000 niet.

Ik zal me er bij moeten neerleggen denk ik dat het bij windows 2000 niet mogelijk is
 
Zoals ik al zei werkt control userpasswords2 niet:).

Maar heb je bij control userpasswords geen 2e tabblad? Ik heb even geen Windows 2000 bij de hand, dus kan het niet controleren :(.
 
in bijlage 2e tabblad
 

Bijlagen

  • control passwords.jpg
    control passwords.jpg
    33 KB · Weergaven: 24
Certificaatbeheer... Daar heb ik dus MSN-toestand zitten.

Sorry, dan weet ik het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan