drop-down menu in dreamweaver.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mutley

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Is het mogelijk om vanuit Dreamweaver een drop-down menu button te maken?
Of moet ik daarvoor bv Dhtml gebruiken?

Hoe moet dat menu er precies uitzien?
Je kan verschillende dropdown menus maken. Kijk gerust even op mijn site. Daar gebruik ik een dropdown menu dat in javascript geschreven is. En op mijn nieuwe site, die in aanmaak is, gebruik ik een ander soort menu, ook dropdown, maar vertikaal.

Greetz : Jer:cool:en.

Dag JeroenE,

Heb vorige woensdag op Dynamic Drive gevonden wat ik nodig heb. nl Een drop-down menu dat later makkelijk aan te passen is als er nog pagina's bijkomen. Het spijt me maar ik ben vergeten dit topic af te sluiten.
Alvast bedankt en een Prettig Eindejaar.
:thumb:

Greetz Mutley

NB:kBen ondertussen bezig met het opbouwen van de fotopagina('s) en heb daar een klein (script) probleem. En ik ken niets van dergelijke scripts. Zou je me daarbij van dienst kunnen zijn?
Ik stuur je anders de bron code eens door zodat je kunt zien wat het probleem juist is.
Contacteer me anders via komondorATtelenetPUNTbe

Hoi Jeroen,

Ik ben even wezen kijken op jouw pagina en het menu wat je op jouw engelse pagina gebruikt is precies wat ik zoek. Zelf heb ik geen verstand van programmeren of scripts. Is het mogelijk dat ik het script van jou gebruik?

Gr
Rob

Je mag da gerust gebruiken. Als het niet zou lukken om aan te passen, roep dan gerust, ik hoor je toch niet :p.
Vraag het gerust hoor, dan maak ik het helemaal naar jou wensen. ;)
Hier kan je het downloaden.

Greetz : Jer:cool:en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan