dropbox bestand lokaal syncen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Goedemorgen,ik heb een bestand(pdf) van iemand door gestuurd gekregen.
Ik zou dit moeten kunnen openen,heb dropbox geinstalleerd,maar krijg het niet voor mekaar.
Onder ,rechts (taakbalk)staat een icoontje met geopende box en goen vinkje,wanneer ik daar op klik
komen er alleen een paar fotos op als voorbeeld.(n.b:/ het bestand is aangemaakt met dropbox)

Beste janwitloof,

Ik heb uw vraag even verplaatst naar de juiste sectie, hier heeft u meer kan op een juist antwoord.

Succes met de vraag en een prettige dag verder :thumb:

Bestand is niet aangemaakt met Dropbox.
Dropbox dient alleen om het te delen in dit geval en hoef je niet eens te installeren.

Als ik een bestand plaats in mijn Dropbox folder kan ik die gewoon delen met jou. Dan dien ik jou de link naar de gedeelde folder of bestand te sturen en kan je het bestand downloaden. Je doet dus iets fout.

Klik maar eens op deze link, dan kom je op een foto uit van mijn hond.

https://www.dropbox.com/s/f888y89i23gxja4/2014-08-01 09.12.38.jpg?dl=0

Rechts bovenaan de pagina de optie om hem te downloaden.

Laatst bewerkt:
Oké,bedankt voor het reageren,dan heeft de verzender iets fout gedaan,want de link die ik kreeg gaat dus niet open zoals die van jou,
trouwens leuke hond overigens!

Ze maakt wel eens selfies :p

Als de verzender de Dropbox map opent waarin het bestand staat dan klikt hij rechts op het bestand en kiest voor " Dropbox link delen"

De link wordt dan op het klembord geplaatst en kan hij met bijvoorbeeld CTRL +V kopiëren in een mail naar jou.

Laatst bewerkt:

Het bestand heeft omslag.pdf en ik kan het downloaden.
Dus de link klopt wel degelijk.

Bewijs, want de eerste regels zijn:
Proficiat Frans, je hebt op het juiste uur Bob ontmoet.
Je krijgt meteen bij aankomst een omslag. Die moet je openen en bekijken. Het bevat een grote afbeelding van een klok, de wijzers ontbreken echter.

Ik zelf op mijn website bijv. (terrabo weet dat nu ook) handleidingen en artikelen staan. Die heb ik allemaal in mijn Dropbox en ik ze de delen link ervan op mijn website. Iedereen kan dat dus bekijken als ze dat willen.

dit is een van onze hondjes: https://www.dropbox.com/s/0b82cewdjsk9cnj/2015-09-07 18.50.54a.jpg?dl=0

Laatst bewerkt:
Vermoed dat je geen PDF reader geïnstalleerd hebt, kan dat kloppen ?
In principe hoeft dat niet, want je kan het zo instellen dat je die in je browser laat openen. Tenslotte opent het hier ook in de browser want ik heb de eerste paar regels laten zien.
Het opent in Dropbox zelf eigenlijk hier. En ik kan het downloaden zodat het op mijn pc komt te staan.

Toch maar even kijken denk ik. Anders downloaden en nadien openen vanaf de PC

De link in # 10 opent zich ook niet,kan het ook liggen aan mijn browser(maxton)

Installeer anders Firefox. Is veilig en werkt uitstekend. Dan kan je instellen hoe je een .pdf kan openen.
In de browser, met een programma of dat je hem eerst download en daarna opent.

Laatst bewerkt:
Het is eindelijk gelukt het te openen met FIREFOX.
bedankt,femke98,terrarabo

Graag gedaan!

Overigens ken ik de browser Maxthon niet, maar wat ik gelezen heb is dat deze een onlogische interface heeft. Dat ie teveel sub-menu's heeft en een vrij zinloze login-knop heeft.
Vraag me af waarom je voor deze hebt gekozen ;)

Maar goed, Firefox is goed in te stellen onder Voorkeuren (in FF windows zit dat onder Extra dacht ik)
Succes!

Ik had eerst google chrome,kreeg daar steeds ongevraagde reclame bij,en als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat,ongevraagde reclame en
wanneer ge een programma moet downloaeden er een pak rotzooi mee kmot waar ik niet heb om gevraagd(ook al is het uit/en of niet aangevinkt,vandaar die keuze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan