Dropboxdownloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEEE

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2011
Berichten
62
Hallo

Ik ben bezig met het maken van een programma en daarin worden er verschillende bestanden (groot +10MB) gedownload van dropbox. Ik gebruik dropbox omdat dit de enige (?) is die permanente downloadlinks toelaat. Nu heb ik wel het volgende probleem:
Download ik meerdere bestanden na elkaar dan krijg ik een Timeout-fout. Dit is telkens nadat het eerste bestand succesvol downloadde en de tweede probeert te starten.
Ik heb de methode dat ik gebruik ook getest met 2 bestanden een op dropbox en een op een andere server en toe ging het wel. (Het ligt dus zeker aan dropbox).

Ik weet niet of het mogelijk is om dropbox te laten geloven dat de tweede download direct naar de eerste van een andere pc komt? Zodat ik geen timeout-fout krijg? Of zit ik op het verkeerde spoor bij het oplossen van het probleem?

Ps: Ik gebruikte al verschillende methodes om te downloaden en geen enkel zorgden voor een oplossing, telkens een timeout.
HTML:
bv 1:             Dim theResponse As HttpWebResponse
                Dim theRequest As HttpWebRequest
...
bv 2. My.computer.netwerk.downloadfile(...)

Alvast bedankt!

BEEE
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ervan weet is dit. :)

Dropbox 1.5 crasht bij personen die een passcode op hun Dropbox hebben staan. Door de applicatie opnieuw te installeren, moet het probleem verholpen zijn.

Zou dit het kunnen zijn. Je kunt op iphone, ipad en computer werken maar dit terzijde.

Hier klikje voor meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan