dropdown menu werkt niet in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Euroshopper,

ik heb het even voor je getest maar bij mij IE7 en firefox3 doet hij het gewoon.

wat me wel is opgevallen is dat je site gigantisch traag is en dat de oorzaak daarvan waarschijnlijk is dat je .bmp plaatjes gebruikt, gebruik paint of photoshop om hier een jpg van te maken scheelt enorm in laad tijd.

ik zie nu dat je banner een bmp is.

Laatst bewerkt:
Eey, in chrome werkt hij ook gewoon goed, maar ik vind de site overigens niet zo mooi...

Hey Euroshopper,

ik heb het even voor je getest maar bij mij IE7 en firefox3 doet hij het gewoon.

wat me wel is opgevallen is dat je site gigantisch traag is en dat de oorzaak daarvan waarschijnlijk is dat je .bmp plaatjes gebruikt, gebruik paint of photoshop om hier een jpg van te maken scheelt enorm in laad tijd.

ik zie nu dat je banner een bmp is.

ja klopt, ik heb een paar minuten geleden het probleem opgelost door een privébericht dat ik kreeg

oplossing:
</center> tag stond helemaal onderaan.. hij hoort hier te staan :o:o

</table>
</center>
<script type="text/javascript">

//anylinkmenu.init("menu_anchors_class") //call this function at the very *end* of the document!
anylinkmenu.init("menuanchorclass")
</script>

in ieder geval bedankt, ik zal de plaatjes veranderen in jpg, en ik had de plaatjes nog niet op de goede plaats gezet omdat ze normaal op mijn tijdelijke site staan tot deze af is..

@gast0231:
als je ego gestreeld moet worden ga dan naar je chickie gast..

Laatst bewerkt door een moderator:
@gast0231:
als je ego gestreeld moet worden ga dan naar je chickie gast..

:confused:Geef je een keer je mening, krijg je direct een van alles naar je hoofd geslingerd...:confused: Ik heb je gewoon mijn mening gegeven, waarom dan zo'n idiote reactie???

:confused:Geef je een keer je mening, krijg je direct een van alles naar je hoofd geslingerd...:confused: Ik heb je gewoon mijn mening gegeven, waarom dan zo'n idiote reactie???

ik kan er nou eenmaal slecht over dat mensen zeuren over m'n site als hij nog under-construction is..
en ik heb 2 maand geleden voor het eerst gewerkt met html, ik wist niet eens wat het betekende. dus uitgaand van mijn kennis, doe ik het goed :thumb:

maar in ieder geval mijn excuses voor de reactie, maar het is ook niet echt leuk om direct een negatieve reactie te geven op een nieuw lid van de site. niet iedereen zit al jaren z'n scripts te maken..

Internet Explorer 8 werkt tie ook gewoon :thumb: maar je moet wel eerst aanmelden anders worden de buttons en plaatjes niet geladen, weet niet of dit de bedoeling is.

ik kan er nou eenmaal slecht over dat mensen zeuren over m'n site als hij nog under-construction is..
en ik heb 2 maand geleden voor het eerst gewerkt met html, ik wist niet eens wat het betekende. dus uitgaand van mijn kennis, doe ik het goed :thumb:

maar in ieder geval mijn excuses voor de reactie, maar het is ook niet echt leuk om direct een negatieve reactie te geven op een nieuw lid van de site. niet iedereen zit al jaren z'n scripts te maken..

Ja, dat klopt wel, maar geef dan NORMAAL aan dat je het commentaar niet accepteert. Mensen geven commentaar zodat je misschien punten kunt verbeteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan