euroshopper
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2009
doet et
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Euroshopper,
ik heb het even voor je getest maar bij mij IE7 en firefox3 doet hij het gewoon.
wat me wel is opgevallen is dat je site gigantisch traag is en dat de oorzaak daarvan waarschijnlijk is dat je .bmp plaatjes gebruikt, gebruik paint of photoshop om hier een jpg van te maken scheelt enorm in laad tijd.
ik zie nu dat je banner een bmp is.
@gast0231:
als je ego gestreeld moet worden ga dan naar je chickie gast..
Geef je een keer je mening, krijg je direct een van alles naar je hoofd geslingerd...
Ik heb je gewoon mijn mening gegeven, waarom dan zo'n idiote reactie???
ik kan er nou eenmaal slecht over dat mensen zeuren over m'n site als hij nog under-construction is..
en ik heb 2 maand geleden voor het eerst gewerkt met html, ik wist niet eens wat het betekende. dus uitgaand van mijn kennis, doe ik het goed :thumb:
maar in ieder geval mijn excuses voor de reactie, maar het is ook niet echt leuk om direct een negatieve reactie te geven op een nieuw lid van de site. niet iedereen zit al jaren z'n scripts te maken..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.