Geachte lezer,
Ik had een vraag op site zoals google is er een mogelijkheid om als er een of meerdere letters zijn ingevuld dat
deze dan automatische aanvult.
Ik heb momenteel een klein excelbestandje met hierin gegevens
mijn bedoeling is dat als je twee waardes invult dat hij m automatisch aanvult.
Heb gelezen dat het met een "combobox" gedaan moet worden
Echter lukt het niet om de combobox werkend te krijgen.
(de output is een indexcijfer) en die kan ik niet terugzetten na een tekst om de gegevens op te laten zoeken
(Vlookup is geen optie, omdat er dan een kolom voor moet en dat zorgt ervoor dat alle macro's opnieuw geschreven moeten worden)
Heeft iemand nog een idee?
Ik had een vraag op site zoals google is er een mogelijkheid om als er een of meerdere letters zijn ingevuld dat
deze dan automatische aanvult.
Ik heb momenteel een klein excelbestandje met hierin gegevens
mijn bedoeling is dat als je twee waardes invult dat hij m automatisch aanvult.
Heb gelezen dat het met een "combobox" gedaan moet worden
Echter lukt het niet om de combobox werkend te krijgen.
(de output is een indexcijfer) en die kan ik niet terugzetten na een tekst om de gegevens op te laten zoeken
(Vlookup is geen optie, omdat er dan een kolom voor moet en dat zorgt ervoor dat alle macro's opnieuw geschreven moeten worden)
Heeft iemand nog een idee?