• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dropdownCell ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJurriaans Sr

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Hallo allemaal,mijn vraag is de volgende kun je in Excel een dropdown menu uit een
Cel laten komen met bvb een string gaat datb wel met "Aanvullen" maar ik wil het met
bedragen??kan dat?bvd voor Uw hulp.

vrgr Peter.:)

Laatst bewerkt:
DropdownCel

Hallo WiGi dat is wat ik bedoel,het probleem is dat ik het als een keuze menu met
meer bedragen heb bedoeld en hoe ook pruts ik krijg er maar een bedrag in:confused:
Het zou mooi zijn wanneer het toch blijkt te kunnen.Hoop doet leven niet waar!?;)

Met Groet Peter.sj.

Laat anders eens een probeersel zien, dan kunnen wij zien waar het mis gaat.

Dropdownmenu

Graag wil een voorbeeltje geven maar ik heb maar een Cel en heb gedaan wat
WiGi mij liet zien dus probeer ik met kopieren dat celletje met het Dropdown
menutje waar maar een bedrag in gaat hier neer te zetten maar dat gaat niet :mad:

groet Peter.sj;)

Dropdownmenu in Cel

Het zijn gewone bedragen voor de huur , energie ,aow,verzekeringen bvb 268.20.
158.01,198.00 enz .
Groet Peter sj;)

Als je dit kan met cellen waarin tekst staat, waarom kan dit dan niet met diezelfde cellen maar dan met getallen erin?

DropDownmenu in Cel

Wigi schiet mij maar lek ik kan het met tekst ook niet.Ik verwarde het een en ander
met aanvullen en daar heb je met getallen natuurlijk niets aan:o

Zorry voor de overlast Peter sj.

DropDownCel Reactie

Hallo Paul en WiGi.Het heeft een tijd geduurd,was even niet in de gelegenheid.
Dus dan nu maar.

Paul dit is een geweldige helpadres die heeft voor mij het probleem opgelost:thumb:
Maar niet alleen dat, ik volg uiteraard de hele cursus.Mijn dank daar voor:thumb::thumb:

Wigi een en andermaal merk ik aan de reacties dat een vraag stellen bijna net zo
moeilijker is als hem beandwoorden ik ga daar regematig de mist mee in.

Al gauw wordt er dan om een voorbeeltje gevraagd en die is niet altijd voorhanden
want veelal zit het probleem in de kop van hetgeen je wil en dan heb je nog niets.
Natuurlijk is het voor de helpers een koud kunsje een voorbeeltje te produceren,
maar voor vele van de vragers toch moeilijk.Ook merk ik dat de helpers ons beginners
zelf aan het denken willen zetten en dat is ook de bedoeling denk ik:thumb:

Wij denken!! Dus wij leven! en dat doen graag.Wij de hulp vragers worden natuurlijk ook graag geholpen en daar zijn wij dankbaar voor en hopen daarom dat onbegrip een ver van ons bed show Zal zijn.:)

vrgr.Peter sj.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan