Drupal verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Hey hoe kan ik op een propere en schone manier alle software buiten mysql en php voor drupal van mijn laptop verwijderen ?

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Afgezien van de bestanden die je zelf in je server map hebt gezet, en de drupal tabellen in je Database staat er niets van drupal op je systeem. Het is niet als een gewoon programma dat zich in het register nestelt, het bestaat puur uit bestanden en tabellen.

Oke zie het had mijn vraag niet echt duidelijk gesteld had Wamp en Xamp op mijn laptop draaien voor drupal die zou ik nu willen verwijderen maar nu heb ik met programma's verwijderen van Windows 7 het volgende foutmeldingsbericht wamp.png Kun je me verder helpen?

Zoals gezegd, Drupal is niet als een normaal programma, je kunt het dus ook niet via het configuratiescherm verwijderen (wat heb je gedaan om die melding te krijgen). Het enige datje hoeft te doen is de bestanden en tabellen van drupal wissen.

Weet ik niet heb al een hele tijd geen drupal meer gebruikt. Ondertussen een aantal programma's geinstalleerd en ik denk dat dat heeft gevloekt. Kan ook zijn dat ik per ongeluk een bestand heb verwijderd heb nu alles handmatig verwijderd en nu zie ik het programma ook niet meer bij mijn lijst staan dus normaal is het verwijderd geloof ik. Heb nu alles kunnen verwijderen en alleen xampp draaien alleen werkt dat niet goed na het opstarten van het apache gedeelte krijg ik een melding dat deze niet goed werkt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan