Drwstn.exe probleem .

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmobelmo

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Hallo helpers,
Ik heb een probleem : als ik BV een andere achtergrond wil doen of een nieuwe map wil maken druk ik op de rechtermuisknop op het beeldsherm normaal komt er dan bv eigenschappen te staan enz maar nu loopt hij dan vast eerst had ik W ME nu XP en zegt hij dat er een fout is in drwtsn32.exe jeweet wel dat doktertje maar nu komt er dan een fout en vraagt hij of ik een foutenrapport willen verzend kan iemand mij helpen?
MVg
Jelmobelmo

In het windows register bevinden zich talloze vermeldingen (snelkoppelingen) naar het SnelMenu (Rechtsklik), wat je nu het beste kan doen is http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html installeren en een voor een de niet Microsoft vermeldingen uitschakelen tot je de boosdoener gevonden hebt.. Kijk daarvoor bij "Product name" of "Company".. Wanneer je de boosdoener gevonden hebt kan je er voor kiezen deze Snelmenu vermelding uitgeschakeld te houden of als je hem nodig hebt het betreffende pogramma opnieuw installeren.. Is het een Microsoft onderdeel dan zullen waarschijnlijk sommige dll's opnieuw geregistreerd meoten worden. :)

Die Dr.Watson is eigenlijk alleen maar een lastig mannetje en word voor het debugging van problemen maar zelden en door weinig mensen gebruikt of begrepen.. Dus kan je eventueel via start - uitvoeren en Type "Services.msc" ok klikken en zoek de "Error Reporting Service" (Service voor het raporteren van fouten) en zet deze dmv een dubbelklik - eigenschappen bij opstarttype op "Uitgeschakeld" dan zal hij je niet meer zo lastig vallen...
:thumb:

:o Nu ik me eigen verhaaltje na lees ben ik een stukje vergeten zien ik..

De rechtsklik menu is je Context Menu hier naar toe verwijzen heel veel programma's die daar een vermelding hebben.. Meestal als Windows vastloop bij het gebruik van rechts klik dan zit daar meestal een kapotte Snelmenu vermelding achter.. Die kan je dus met het bovenstaande progje zien te vinden..

Je kan dr. watson uitschakelen bij de services of via het register
http://support.microsoft.com/?kbid=188296

Maar het zit er dik in dat windows alsnog blijft vastlopen bij de rechtsklik alleen dan zonder dr. watson...
Sorry voor :rolleyes: de halve uitleg...

:)

eigenlijk toch een virus die DR.Watson(32)

Probleem heb ik ook,
ik had m dan in de registry op dubbel null gezet met het gevolg dat die nu geen links meer opend en een read error krijgt,
moet je anulleren nemen dan start ie m
gewoon alle reporten naar BIG M versturen zo/tot dat die daar duizelig van worden evtl doen ze er dan wat aan

maar hij kan er lekker door blijven gaan en de tasklijst killen,
dan in taakbeheer explorer afsluiten en opnieuw starten

verder ben ik ook nog niet ...

Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic, daarnaast is het topic 4 jaar oud. Tijd om met rust gelaten te worden.

Hier gaat een slot op, uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan