drwtsn.32 foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

AssyT

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
22
Als ik de rechtermuisknop aanklik en ergens iets mee wil doen, staat mn comp vast, verwisseld even van beeld, en verder gebeurt er niets meer.

Hij geeft de drwtsn.32 fout aan....

Ik kan dat niet uit mijn systeeem verwijderen?

wie helpt mij hiermee?

alvast bedankt Astrid
 
sfc /scannow onder Start -> uitvoeren ingeven. Houd wel de windows cd bij de hand.

Groeten Oossie
 
gedaan !

Hallo oossie,


heb de scan erover gehaald maar geeft niets aan.

de fout zit er nog steeds in ?

andere opties mogelijk? zonder dat ik weer de windows eraf moet halen en alles weer kwijt ben?

Astrid
 
Mischien dat je windows kunt repareren vanuit de recoveryconsole, opstarten vanaf de XP cd en dan voor repareren kiezen. Ander idee heb ik anders ook niet.

Groeten Oossie
 
Hallo,

Ik vroeg me af of jou probleem inmiddels al opgelost is? Zo ja, hoe heb je dat gedaan?? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem:confused:
Ik hoop dat er een oplossing voor is, ben nogal een leek op dit gebied....

Groetjes Corina
 
Hallo Corina,


Het is een fout van dokter watson, dat is dat hulp mannetje van windows.
Hoe de fout erin kwam weet ik niet maar helaas, heb ik na veel gedoe mijn windows eraf moeten halen en opnieuw erop moeten zetten.

Met de cd en herstellen deed hij het nog steeds niet, vandaar.

succes Astrid
 
Hoi,
Bedankt voor je reactie!
Zoals ik al zei ben ik een leek op dit gebied, weet al best veel, maar dingen eraf halen en erop zetten.....:rolleyes:
Kan ik windows xp er zo afhalen zonder dat alle andere dingen verdwijnen of moet ik alles op schijfen gaan zetten net als bij formateren??? En ik heb servicepack 2 erop staan, dan moet ik die er zeker ook weer opnieuw opzetten???
Ik hoor graag nog een keer van je!
Alvast bedankt!!

Corina
 
Geplaatst door Corina35nl
Hoi,
Bedankt voor je reactie!
Zoals ik al zei ben ik een leek op dit gebied, weet al best veel, maar dingen eraf halen en erop zetten.....:rolleyes:
Kan ik windows xp er zo afhalen zonder dat alle andere dingen verdwijnen of moet ik alles op schijfen gaan zetten net als bij formateren??? En ik heb servicepack 2 erop staan, dan moet ik die er zeker ook weer opnieuw opzetten???
Ik hoor graag nog een keer van je!
Alvast bedankt!!

Corina
Welkom op Helpmij.:)

Als ik het zo van AssyT begrijp is daar Windows er helemaal afgehaald(formateren) en daarna er weer op gezet.

Mischien kun je beter zelf even een nieuwe vraag openen in de goede sectie met jou probleem.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan