ds start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tess en Johan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2010
Berichten
3
3 maanden geleden hebben wij via een internetsite een nieuwe ds gekocht. Wij kochten daar ook een flash kaart R4 bij. Nu sloeg continu die kaart vast. Aangezien onze andere zoon een EDGE kaart heeft en die heel goed bevald besloten wij nog een edge aan te schaffen. Alleen heten die tegenwoordig IEDGE. We kregen de kaart thuis met software er al op, nu pakt die ds die kaart niet hij start niet door. In de ds van onze andere zoon doet die kaart het wel. Heb die kaart bij veel andere geprobeerd en hij doet het bij iedereen behalfde bij die ene ds niet.

Dus het ligt niet aan de kaart. heeft iemand een idee hoe we dit op kunnen lossen? We hebben inmiddels weer een andere kaart (DSTT) en die kaart bevalt ook niet, laden van somige spellen duurd erg lang. We hebben het idee dat er iets mis is met de ds zelf
 
het kan zijn dat uw zoon een DSI heeft en u een ds lite

ik heb zelf ook ttds en dat lang laden is normaal.
 
Ik denk inderdaad dat de DS niet goed werkt. Heb zelf het probleem ook gehad.
Neem aan dat je gewoon garantie op de DS hebt?!? Ik zou contact opnemen met het bedrijf waar je de DS gekocht hebt.
En originele spellen heb je die al getest???

Suc6
 
bedankt voor jullie reacties,

De ds is idd nieuw ik ga vandaag die webwinkel opzoeken en even bellen. Ik ben er 100% zeker van dat wij alleen dsen in huis hebben en zeker geen DSI. Met orginele spellen doet hij het wel gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan