DSI XL maar welke kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

liek888

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Hallo,

Ik heb gisteren een dsi XL gekocht met de software versie 1.4.1E
Nu wil ik een kaart kopen maar ik weet niet welke kaart goed werkt (ttdsi, r4i (normaal of gold?), acekard2i? Als ik probeer info op te zoeken zie ik door de bomen het bos niet meer en ben ik bang dat ik een kaart aanschaf die het of niet doet of een kloon is.

Mijn tweede vraag is aan hoeveel gb aan microcard heb ik genoeg? 2gb of 4 gb weet niet hoeveel spellen erop passen?

Wie o wie kan mij verder helpen?

Het is illegaal om deze te gebruiken. Daarom help ik je nooit verder!

r4 is een van de populairste en bekendere, die heb ik zelf ook en werkt prima. de grootte van een spel kan aardig variëren (van 20 tot 120 mb, gemiddeld 50-70), dus 2gb of 4gb kan je zelf uitrekenen.

Laatst bewerkt:
Het is illegaal om deze te gebruiken. Daarom help ik je nooit verder!

het is illegaal om die roms te downen, maar of gebruiken illegaal is? daarnaast mag er best mee geholpen worden op helpmij zolang je maar niet linkt naar illegale content of zelf dingen aanraadt te downloaden.

Het is illegaal om deze te gebruiken
Het gebruik van een flashkaart is niet verboden, de verkoop door 11 webwinkels wel. Er zijn nog webwinkels die kennelijk niet in de uitspraak van 1 aug 2010 genoemd zijn, want de kaarten zijn nog gewoon verkrijgbaar.

Een stukje op partyflock.nl:

Deze uitspraak betreft geen totaalverbod op de verkoop van flashkaarten en mod-chips in Nederland. Het vonnis geldt enkel voor de elf webwinkels waartegen de rechtzaak werd aangespannen. Het is nog onbekend of de webwinkels in hoger beroep gaan.

http://www.ndsadapters.com:
De uitspraak van vandaag geeft Nintendo de benodigde jurisprudentie voor een algemeen verbod op de verkoop voor alle toekomstige flashkaarten voor Nintendo DS systemen, zoals de aangekondigde 3DS

Dat betekend dat de kaarten nog gewoon te krijgen zijn, oa hier

Mijn zoon gebruikt de dstt-i met 2GB en dat is ruim voldoende. De ervaring leert dat je hem wel volgooit, maar je speelt eigenlijk alleen een paar favoriete games...

Laatst bewerkt:
ik heb inmiddels een R4i SDHC RTS 4gb kaart gekocht omdat deze tussendoor ook games opslaat. Nu hopen dat ie snel binnen is en ik ermee aan de slag kan :p

in ieder geval bedankt voor alle snelle reacties

Kaart lag de volgende dag al op de mat! software en spellen erop en gamen maar :)

Bas bedankt voor de snelle levering vd kaart en alle service

Laatst bewerkt:
Flashkaarten

Hallo ds dsi dsi xl en nu de 3d gebruikers het is inderdaad moielijk om de juiste kaart te vinden ik weet dat bij *knip* geen reclame voor je eigen maken. alleen originele kaarten worden verkocht en dat ze daar een goede service hebben je kkrijgt een eerlijk antwoord en originele kaarten met garantie.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gr Paul:D

Laatst bewerkt door een moderator:
@bigweb... ik heb je link naar je eigen iets maar weggehaald.
Niet over onze rug rijk gaan worden.
Wil je reclame maken voor je eigen bedrijf of website.
Informeer dan maar bij penningmeester@helpmij.nl hij kan je de maand prijs wel vertellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan