DSL Connectie valt steeds uit, en Download snelheid is laag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highroller

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2009
Hallo,

Sinds 2 weken valt mijn DSL connectie af en toe uit.
Wij hadden al een keer gebelt naar onze Provider ( KPN ).

Die vroegen of wij een splitter hadden, die hadden wij, en die moesten wij er tussen uit halen. Dat hebben wij gedaan, alleen het probleem blijft.

Ook heb ik al 2 weken een lage download snelheid. Bij speedtests krijg ik wel hoge resultaten ( 3.32mb/s ) maar al ga ik downloaden via firefox of Vuze (Torrent downloads )
dan haal ik maar 420kb/s MAX..

Hoe kan dit?

Er staan 2 computers op netwerk aangesloten + een playstation 3 er zit wel een switch tussen..

maar had 2 weken geleden nog 800kb/s
en een storing bij ons meld kpn niet op hun site.

Weet iemand het probleem?

MVG,
Highroller

Welk type modem heb je en welke snelheid staat er in je modem genoemd ?
Speedtest is niet echt optimaal beter is bijv 1000 mb op Bbned downloaden en dan zien wat de snelheid is.

Als ik jou was zou ik toch weer gewoon contact op gaan nemen met KPN. Mochten er problemen zijn met de lijn of modem zijn zij de enige die voor een oplossing kunnen zorgen. Uitval kan een vrij ingewikkeld probleem zijn, van modem tot lijn disfunctioneren. Het is aan KPN om via een vervangend modem dan wel het doormeten van de lijn tot een oplossing te komen.
Gewoon weer contact opnemen, en mocht je per telefoon of mail geen resultaat behalen, probeer dan eens Twitter. Bedrijven hebben over het algemeen nog wel "oor" naar sociale media i.v.m het voorkomen van negatieve reclame. :)

DSL connectie is inmiddels stabiel.. alleen de snelheid is nog steeds maar 430kb/s wat dus bagger is.

Je zou de KPN eens kunnen verzoeken om de DSLAM poort waar je op zit een reset te geven .. Vaak werkt dat nog wel eens verhelderend voor je internet connectie via ADSL ;)

Suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan