dsriver Windows SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Kennissen van mij hebben een Packard Bellpc met W 98 SE er op. Ze hebben een algemene installatie en recovery cd-rom van PB waar W 98SE deel van uit maakt. Stel je deïnstalleert de usbdriver van de enige usbpoort en wil deze driver er opnieuw opzetten. Normaal stop je dan de cd-rom van W 98 SE er in en het is zo gepiept. Hoe gaat dat nu? De driver is op de installatie cd-rom van PB niet te vinden. Ik heb een beetje het idee dat PB alles naar de hd overbreng alvorens te installeren. Waar kan ik de bestnaden vinden op de hd? Onder Windows, maar waar dan?
Graag jullie reactie.

sgrav000

Staat er op de cd (als je de cd verkent) geen map met bijv de naam "drivers"?

Neem anders eens een kijkje op de PB site. Daar staan meestal de drivers ook wel

driver

M@rio,

Dank voor jouw bericht. Op de recovery-cd staan alleen twee niet te openen bestanden. Het lijken wel grote batchbestanden.

Ik was reeds naar de site van PB geweest maar die hebben helaas geen vervangende drivers voor de usb-poort. De helpdesk had in eerste instantie gezegd dat de usb-poortdriver vervangen moest worden.

Inmiddels is de toestand gewijzigd. Het is niet meer nodig. Na overleg met de Provider die het adsl-usbmodem heeft geleverd ligt het aan het modem (Sagem SDSL USB modem 800) en de kennis moet het modem inleveren en krijgt dan een ADSL ethernetmodem toegestuurd.

Blijft natuurlijk het probleem waar kan je usb-poortdrivers downloaden?

Maar ik beschouw de zaak nu als opgelost.

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan