dtm race driver 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanvis

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
goede avond ik heb een vraagje ik heb vandaag dtm race gekocht alleen ik heb hem geinstalleerd maar doet het niet hoe kan dat komen ????start op maar krijg zwart beeld en schiet dan terug op achtergrond:confused:

Heb je na de instalatie je pc opnieuw opgestart (nog steeds een goede gewoonte).

Voldoet je pc aan de kwlificaties voor het spel?

Heb je de laatste drivers voor je videokaart? En directx 9.0b?

ik heb me computer opnieuw opgestart en doet nog steeds niks wordt hier niet echt vrolijk van :confused: zijn er nog andere opties

Dit is een nieuw (zwaar) spel dat nogal wat van je PC vraagt.
Zet even de spec. van je PC op de Helpmij.

Geplaatst door Wim1960
Voldoet je pc aan de kwlificaties voor het spel?

Heb je de laatste drivers voor je videokaart? En directx 9.0b?

De rest ook gecheckt?

En je hebt hem echt gekocht en niet gedownload...?
Als ie gedownload/ gekopieerd is dit namelijk een normaal verschijnsel.

Verder zijn dit de minimale systeemeisen:

DTM Race Driver 2

Minimum Requirements
- Windows 98SE/ME/2000/XP
- Pentium III or Athlon 800MHz
- 256Mb RAM
- 1.2Gb Hard Disk Space
- DirectX 9 compatible soundcard
- 2X Speed DVD-ROM Drive
- Supported 32MB graphics card

Recommended Requirements
- Windows 98SE/ME/2000/XP
- Pentium III/4 or Athlon 1.4GHz
- 512Mb RAM
- 3.75Gb Hard Disk Space
- Graphics Card: ATi Radeon 8xxx and above, nVidia GeForce 3 and above

Supported Graphics cards
ATi Radeon 8xxx, 9000, 9100, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
nVidia nForce 1 & 2, GeForce 2, GeForce 3, GeForce 4, GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950

Network/Internet Play Requirements
Minimum 56.6 kbs speed modem, TCP/IP network, any other 100% Microsoft DirectPlay® supported network

Verder heb ik nog dit gevonden:

Problem: Nadat je de cd-key hebt ingevoerd wordt deze niet geaccepteerd en ga je terug naar het Disc Identification Error scherm.
Solution:

1. Kijk goed of je de code helemaal juist ingeeft, inclusief streepjes (gebruik het min teken) en dat er geen spaties zitten in de code die je ingeeft.
2. Windows XP en Windows 2000 gebruikers dienen te zijn ingelogd als Administrator (zodat je schrijfrechten hebt) Het is niet mogelijk om een code in te voeren als je niet bent ingelogd als een administrator.

Als je ingelogd bent als Administrator, en het gaat nog niet goed, probeer dan een ander Administrator account (of maak een nieuwe aan) en voer dan de CD code in via dit account.

Als je dan nog steeds geen code kan ingeven, zul je als Windows XP gebruiker de onderstaande registry ingaven moeten wijzigen:

a) klik via START > RUN (uitvoeren) en type in het veld: REGEDIT
b) ga dan naar HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Codemasters
c) klik hier met de rechter muis knop op het Codemasters deel en selecteer: Permissions (machtigingen)
d) zorg er hier voor dat je eigen gebruikers account (waarmee je de game op wilt starten) hier 'full control' heeft aangevinkt (volledig beheer)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan