DTM Racedriver 2 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

WallyWally

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Goedenavond allemaal,

Onlangs heb ik het spel DTM Racedriver 2 gekocht.
Na het geinstalleerd te hebben, moet je eerst je "Disc key"
invullen om het te gaan spelen. Na dat gedaan te hebben wordt er gecontroleerd of de code overeenkomt met de code op de schijf. Maar na een paar minuten komt hij met de melding dat de code niet overeenkomt met die van de schijf :confused:
Ik snap er niks van, origineel spel en code maar werken ho maar.
Heeft iemand hier misschien ook mee te maken gehad en hier een oplossing voor gevonden?

Heb je soms bransoftware zoals Alcohol120% geinstalleerd staan.
Deze kan namelijk ook een Virtuele cd-rom aanmaken, die nog wel een conflicten geeft met orginele spellen.

Ik heb inderdaad Alcohol 120% geinstalleerd. Ik zal die er eens even afgooien en kijken of dat het probleem is!

Die hoeft er niet af hoor.:)

In Alcohol120% ga je naar "Emulatie"en haalt alle vinkjes weg en ook bij "Extra Emulatie" haal je alle vinkjes weg.

Je verwart de tekens van het serienummer niet met elkaar? Dus dat de 8 een B lijkt te zijn enzovoorts.

Dit is met het UT2004-serienummer (originele versie) wel zo. Daar zie je geen verschil met de 8 en de B.

helaas, er kwam een letter B voor en die heb ik vervangen voor het cijfer 8 maar dan geeft ie gelijk al aan dat het niet klopt. Ik snap er echt niks van. Koop je een keer iets origineels.....
Is er misschien nog wat anders mogelijk?

Kan je wel het verschil zien tussen de 8 en de B op de sticker van het serienummer?

Er komt helaas in het serienummer geen acht voor. Wel dus die B. Maar wat ik ook niet snap is dat het zolang duurt voordat ie klaar is met controleren. En als ik er iets van maak wat helemaal niet kan dan heeft ie dat gelijk door.

Vraag me niet hoe het kan, maar hij doet het.
Ik had ff via google gekeken en daar kwam ik op zo'n duits forum uit. Daar werd het probleem ook voorgelegd. http://www.codemasters.de/support/faqs.php?gameid=1257
Ik ben vervolgens naar het register gegaan, toen naar HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Codemasters, vervolgens naar het mapje Racedriver 2 en aan de rechterkant staat dan de code van de cd. Ff kopieeren en plakken, ff checke....en hij deed het. Raar maar waar, want de code was hetzelfde als op het papiertje in het hoesje behalve dat de verbindingsstreepjes er niet bij zaten!
Bedankt voor de hulp, nu ga ik eerst ff vet online racen :D

werkt nog steeds niet

Ook deze manier heb ik geprobeerd. maar bij mij werkt het nog steeds niet. Ik heb een legale versie gekocht, ik heb alle dingen geprobeerd die ik kon vinden op de hulppagina van codemasters, maar niets helpt. Ik heb gemaild naar codemasters, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ik ben dit een beetje zat. Koop ik een legale versie, doettie het nog steeds niet :mad: :mad: :mad: :evil: ik ben het echt zat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan