dual boot en NIS/NAV

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiGWXXL

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Goedendonderdag medeleden,
Ik heb op mijn c schijf win xp pro en op mijn d een andere versie van windows xp (engels).
Ik wil deze allebei beveiligen via norton.
Bij de tweede (engelse) versie wil norton weer op c: installeren, dat wijzig ik in D:, maar de gedeelde bestanden worden alsnog op c: gezet.
kan ik beter norton helemaal op c: zetten? en krijg ik dan Norton 2 of zo?.
Of kan wat ik wil helemaal niet? en moet ik alternatieven zoeken?
BiGWXXL

Je start de Engelse versie van XP toch wel op als je de installatie van Norton start?

Dan zou ie 'm op de D schijf moeten installeren :confused:

Goedevrijdagemorgen
Ja, J-man ik heb ze op verschillende drives staan.
Saldos: het schijnt te kunnen,dank je wel, maar hoe zit dat dan met de "gedeelde " bestanden?
Daar kon ik niets over vinden.
BiGWXL

Geplaatst door BiGWXXL
Goedevrijdagemorgen
Ja, J-man ik heb ze op verschillende drives staan.
Saldos: het schijnt te kunnen,dank je wel, maar hoe zit dat dan met de "gedeelde " bestanden?
Daar kon ik niets over vinden.
BiGWXL

BiGWXXL,
De reden dat je er niets over kunt vinden is omdat het van Symantec niet mag wat jij doet en wordt dus ook niet ondersteund.

Maar ik weet wel een manier hoe je het toch kunt doen:
Je moet 2 accounts maken. Een account voor de C schijf en de andere account voor de D schijf. Dit is belangrijk: zorg ervoor dat als je in de c schijf zit dat je geen rechten hebt op de d schijf en zorg ervoor dat als je op de d schijf zit dan je dan geen rechten hebt op de c schijf. Installeer nu op beide schijven Norton. Dus je moet hem 2 keer installeren. Nu kan je Norton zonder probleem op beide schijven installeren.

succes :)

Okidoki dat ga ik doen, maar symantec is wel een zeikerd :D
Dank je Saldos
BiGWXXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan