Dual Boot verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.I. Jane

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Berichten
145
Ik heb op mijn laptop een upgrade naar XPpro gedaan, echter deze installatie is niet helemaal goed gegaan en ik dacht toen laat ik de normale XPhome er weer opzetten. Ik kon mijn (draadloze) netwerk en internet niet meer op en hij geeft daarbij diverse foutmeldingen netwerk gerelateerd. Ook kan ik geen beschikbare draadloze netwerken meer zien en in dat scherm de knop geavanceerd niet aanklikken. Nu heb ik door deze actie 2 systemen erop staan want er is nu een dualboot optie: XPhome en XPpro.

Ik heb al in een thread gezien hoe je die dualboot optie uit kan zetten en alleen XPpro opstarten, maar ik wil gewoon die XPhome eraf hebben. Ik heb ook al een thread gevonden om XPpro te "upgraden" en daardoor fouten te herstellen en dan te kijken of ik zowieso die versie goed werkend aan de gang kan krijgen.

Er zullen nu mensen zijn die denken van waarom die upgrade naar Pro gemaakt? Nou in Home werkt de optie Back Up gehele pc niet en volgens MS werkt dat alleen in Pro. Echter toen ik Pro geinstalleerd had, werkte de Backup gehele computer wel, maar daarna kon Pro geen hersteldiskette maken. Arch... kan iemand me helpen die Home edition te verwijderen? Alle instellingen van Windows zijn goed in Pro en in Home anders en niet gewenst.

Groetjes van G.I. Jane
 
Laatst bewerkt:
Ik heb XPpro er opnieuw opgezet, maar nog steeds geen mogelijkheid om mijn netwerk opnieuw in te stellen. Ik kan dus niet meer het internet op of verbinding maken. Geeft nog steeds dezelfde problemen met de laptop en voordat ik die versie erop had gezet werkte het allemaal goed, instellingen zijn niet veranderd.

Weet iemand raad?

Jane
 
Omdat niemand me kan helpen hoe je een dual boot kan verwijderen, dus dat er alleen 1 systeem op mijn laptop staat, dan zal ik zelf maar rigoreuse maatregelen nemen. Format C:\ en dan de rescue disk er weer in.

Groeten van Jane :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan