dual boot vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
217
hoi,, ik heb een acer aspire gekocht waar je dus nog extra harde schijven kan insteken en die draait op windows 7 en men oude pc is windows xp en ik men vraag was als ik die harde schijf van men oude pc erbij steek kan ik dan ook zo een soort van dual boot doen/hebben?? of heeft dat geen nut n.n
 
Hoi,

Of dat geen nut hebt daar kan ik niet over oordelen maar zal niet gaan werken i.v.m. de drivers die niet overeen komen.
 
wat zou er dan mss kunne gebeuren als ik die harde schijf erin steek?? krijg ik dan gwn dat gene wat erop staat van geheuge en prog's??
 
Hoi,

je zal de bestanden daarop wel kunnen benaderen.
 
okay n.n ik moet dus geen vrees hebben dat men pc crasht? zoniet dan ga ik aanstaande woensdag men oude pc uit elkaar halen voor die harde schijf :p
 
Hoi,

Nee hoor dat zou geen crash op moeten leveren wel goed aansluiten en met de stekker van de pc uit het stopcontact.
 
Hoi,

Bedoel je de stekker of het aansluiten :D:D:D nee geen probleem, alleen als er nog garantie op zit zit hij vaak verzegeld de kast dan zou ik het niet doen deze zal je dan moeten verbreken, maar misschien is een externe hd case wat voor je dan.
 
Hoi,

Bedoel je de stekker of het aansluiten :D:D:D nee geen probleem, alleen als er nog garantie op zit zit hij vaak verzegeld de kast dan zou ik het niet doen deze zal je dan moeten verbreken, maar misschien is een externe hd case wat voor je dan.

heb men externe hd er al ingestoken en er kan nog 1 bij dus ik d8 de hd van men oude pc of zou ik dan beter een andere hd kopen?
 
Hoi,

nee hoor moet gewoon gaan alleen als de hd uit de oude pc een ide aansluiting heeft zou ik het niet doen maar is dit een sata dan voorzie ik weinig problemen
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is de voorkant van de hd je zal naar deze moeten kijken naar deze alleen dat zijn de kabels maar ik denk dat je me wel begrijpt. de brede is ide .
 
uittrekken =D er zal wel geen gevaar zijn ckr x'D had vndg al eens gekeken in men pc en kon niet egt iets goed zien vanwege de vele kabels :p
 
Hoi,

Kijk rustig als je hem eruit haalt en anders je kan hem altijd weer terug bouwen.
 
Hoi,

Kijk rustig als je hem eruit haalt en anders je kan hem altijd weer terug bouwen.

natuurlijk n.n ben een leek in zulke dinge en ik observeer eerst en ik zoek ook info op voor ik iets doen n.n vandaar dat ik zoveel vragen heb n.n
 
Oke dan lees ik misschien woensdag wel of het gelukt is en/of je nog vragen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan