Merel@helpmij
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jul 2004
Heuuu ...hm
De XP Pro versie werd héél waarschijnlijk WEL geïnstalleerd MET BootMagic.
BootMagic is héél lange tijd in gebruik geweest, zonder probleem en werd pas unabled na de Ghost restore van Win998SE en het gepaard gaande opstartprobleem.
Beide OS werden steeds gezien met de C: letter, zodat de hierop volgende partities (alle Fat32) ook met dezelfde letter werden gezien en benaderd zowel vanuit Win98SE als vanuit XP. Beter kan ik helaas niets vertellen.
(Ik weet ook dat men best Win98 niet "unhidden" maakt vanuit XP, maar de redenen zijn me een raadsel)
Het is al zolang geleden, dat ik het niet meer herinner, maar ik heb het sterke vermoeden dat BootMagic pas werd geïnstalleerd, nadat de beiden OS reeds waren geïnstalleerd. Eerst was toen Windows XP Home op partititie 2 , en die is later vervangen door de Pro versie.En wat is het antwoord op de vraag, hoe zijn die OS'en geïnstalleerd? met of zonder BootMagic?
De XP Pro versie werd héél waarschijnlijk WEL geïnstalleerd MET BootMagic.
BootMagic is héél lange tijd in gebruik geweest, zonder probleem en werd pas unabled na de Ghost restore van Win998SE en het gepaard gaande opstartprobleem.
Beide OS werden steeds gezien met de C: letter, zodat de hierop volgende partities (alle Fat32) ook met dezelfde letter werden gezien en benaderd zowel vanuit Win98SE als vanuit XP. Beter kan ik helaas niets vertellen.

(Ik weet ook dat men best Win98 niet "unhidden" maakt vanuit XP, maar de redenen zijn me een raadsel)
Laatst bewerkt: