Dual Boot XP - 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
XP - C - 29 GB vrij
2K3 - D - 2.82 GB vrij

Is dit te doen? En als ik bijvoorbeeld gebruik wil maken van Office, moet ik die toch apart installeren onder 2003 begrijp ik. Moet dit dan op de D:\ of op de C:\Program Files\Microsoft Office? Raak ik dan niet mijn oude Office instellingen kwijt? Net zoals met mijn modem etc.
Update's? Komen die ook op de D:\ terecht?

Kan 2k3 überhaubt op de D:\?

Schijfruimte voor Setup:

1,5 GB voor computers met een x86-processor
Lijkt me wel toch?

PS: voor de duidelijkheid, XP staat er al op, 2k3 niet.

2,8 GB voor windows 2003 is een beetje krap, je moet niet alleen rekening houden met windows zelf, maar ook de swapfile ed. De GB's vliegen er door bij windows.

Alle programma's die je met 2003 wilt gebruiken zul je opnieuw moeten installeren, waar je die installeerd maakt voor de werking niet uit, het kan wel zo zijn dat als je dat in dezelfde dir doet als voor XP dat het in XP niet meer werkt (hoeft niet zo te zijn, maar kan wel).

Updates komen in principe in de windows dir terecht (xp dus c en 2003 dus d)

Ik heb 512 RAM, ik hoorde dat je dan met XP de pagefile uit kon zetten? Is dit ook waar in 2003? Die systeemeisen liggen iets hoger natuurlijk (XP: min: 64, aanbevolen: 128, 2k3: min: 128, aanbevolgen: 256).

Ik kan +/- maximaal 3 GB vrijmaken (in totaal dus) op die partitie. Maar het is wel te doen?

Heb jij XP al eens geprobeerd met 64MB RAM? Zelfde zal gelden voor 2003, ik denk dat die dus pas lekker (lees werkbaar) gaat draaien bij 512 MB).

3GB moet kunnen zij het wat lastig met de programma's die je nog wilt installeren. Wat 2003 precies nodig heeft weet ik niet, zelf draai ik het nog niet.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan