dual core wordt niet herkend;

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
al verschillende malen heb ik het nu gehad met nieuwe games dat wanneer ik ze start ik een error boodschap kirjg met de melding dat ik mijn pc moet upgraden naar dual core.
maar, ik HEB dual core (2.4 Ghz). en ze werken allebei!
dus, hoe kan dit?
en als het nu nog met 1 game was, ok,
maar heb dit nu al met 3 nieuwe games gehad en word er ondertussen knap moe
van.

moet eerlijkheids halve zeggen dat het torrent games zijn, maar, daar kan t niet aan liggen want 99,99% van mijn games zijn copies en verder spelen ze allemaal super.
dus, wat kan dit dan wel veroorzaken?
bijvoorbeeld de nieuwste Driver San Fransisco en Rage game zeggen dat ik geen dual core heb, zo ook de laatste Duke Nukem....

hoop dat iemand me hiermee kan helpen, want niets is ***liger als wanneer je pc wel aan de specs voldoet maar de game dan toch zegt dat je specs niet voldoende zijn...

leon
 
misschien is het handig om de eigenschappen van je pc te vermelden.
 
Kijk eens naar updates van je moederbord op de site van de fabrikant. Zeker kijken naar de chipset drivers.
 
bedankt allebei, zal zeker even checken voor drivers voor mijn moederboard.
heb trouwens een dual core 2.4 Ghz, 2 MB ddr3 geheugen en een NVidea ENGTX275 kaart.

laat wel weten of een moederboard driver hielp.
maar wat mij dus verbaasd is dat ik 99% van alle games die ook een dual core vereisen prima
kan spelen, maar dus slechts die 3 games niet.
daarnaast heb ik al gechecked of beiden cores heel zijn en werken en dat is dus het geval.
maar, zal eens naar die driver kijken.,

bedankt alvast!!

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan