Dual-Core.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Razing

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Hallo,

Wij krijgen binnenkort nieuwe radioautomatisering die niet goed draait op een Dual-Core pc. En onze vraag is of dit op te lossen is of te zorgen dat de PC (goedkope oplossing) geen dual-core meer is. Of dat het mogelijk is om dual-core uit te zetten zonder schade aan de pc.

Iemand die me kan helpen?

welkom,
Kun je iets duidelijker zijn. Radioautomatisering is dit een softwareprogramma? Jullie hebben een pc met een dual core processor er in. Ik zou niet weten waarom er een core uitgeschakelt zou moeten worden. Als je iets meer info geeft komen we er misschien wel uit

Ja doe ik even zodat ik het bericht kan aanpassen en dan kan ik lezen wat je gestuurd had. Anders moet ik telkens denken wat er stond!

welkom,
Kun je iets duidelijker zijn. Radioautomatisering is dit een softwareprogramma? Jullie hebben een pc met een dual core processor er in. Ik zou niet weten waarom er een core uitgeschakelt zou moeten worden. Als je iets meer info geeft komen we er misschien wel uit

Het programma wat wij gaan draaien werkt niet goed samen met een Dual-Core, en ja het is een software programma voor radiostations.

Wat wil je allemaal weten?

Waarom draait dit niet goed samen met een dual core?

Weet ik ook niet precies. Maar in iedergeval bij een vriend van me werkt het wel. Pentium 3/4 pc. En iedereen zegt dat het idd niet werkt op een Dual-Core.

EDIT: Niemand?

Laatst bewerkt:
Hallo,

Gaat het om het niet werken op een Dual-Core, of het niet optimaal werken van die software op een Dual Core? Ik denk namelijk het laatste...

Op welk OS werkt die software? Windows 2000/XP/Vista, Mac OS-X of Linux?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo,

Gaat het om het niet werken op een Dual-Core, of het niet optimaal werken van die software op een Dual Core? Ik denk namelijk het laatste...

Op welk OS werkt die software? Windows 2000/XP/Vista, Mac OS-X of Linux?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Het werkt helemaal niet op een Dual-Core telkens de bekende error melding met: Rapport verzenden & niet verzenden. Het besturings systeem is Windows XP

heb je al een dual-core pc?

Dan kan je een programma volledig laten draaien op 1 core. Ik denk dat dat de problemen wel zal oplossen. Ik weet alleen niet meer hoe het precies ging. (zonder het programa op te starten)

heb je al een dual-core pc?

Dan kan je een programma volledig laten draaien op 1 core. Ik denk dat dat de problemen wel zal oplossen. Ik weet alleen niet meer hoe het precies ging. (zonder het programa op te starten)

Ik heb hie thuis nog 2 pc's staan een IBM en een rare verkreunde uitvallend PC. En op die IBM draait Windows 2000 misscihen dat ik h tdaarop eens kan proberen?

Als er tenmiinste nog wat geluidskaarten inpassen.

Sorry voor me nl ben beetje moe!

Hallo,
Ik heb nu op de (uitvallende) pc ook windows 2000 geinstalleerd. Het ging een tijdje goed totdat poem hij weer opnieuw opstarte. Hij heeft het zeker 12/13 uur volgehouden.

Iemand oplossingen?

Hij maakt nu ook een beetje lawaai.

Groetjes,
Harm

(Ik denk zelf dat de koeling niet goed is, want als ik hem een tijdje uit laat staan dan gaat hij wel weer aan)

EDIT: Ik weet niet of het hoort maar ik zag net dat de ventilator helemaal niet snel rondraaid.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan