Dual GeForce 9500gt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smorrebrad

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Ik heb het idee gekregen om van een 9500gt over te stappen naar twee 9500gt's.
Ik heb hier echter nul ervaring mee en dus geen benul van hoe ik dat moet aanpakken, of dat het überhaupt mogelijk is :confused:.
Of moet ik overstappen naar een nieuwere kaart van nvidia? De 9500gt is namelijk zeer goedkoop nu.
Zou iemand mij kunnen helpen door te beschrijven/vertellen hoe dit moet en of dit mogelijk is.

alvast bedank:thumb:

Moederbord: Asus P5KPL/1600
CPU: Intel Core Quad Q8200

Hoi

Neen dit is niet mogelijk op dit bord aan gezien het een crossfirebord is en geen sli
Crossfire is voor ati kaarten en sli voor Nvidea

Laatst bewerkt:
Hey, bedankt voor je antwoord.

Wat kan je een beetje aanraden dan? ik sta open voor alle mogelijkheden, zolang ik maar zorgeloos kan gamen en nog elke week een pakje shag kan kopen :p nee geintje, moet natuurlijk wel een beetje betaalbaar blijven:D.

Die 9500 is nou niet bepaalt een gamerskaart.
investeer dan liever in een goede kaart ipv 2x een slechte kaart.(2x slecht=slecht)
Maar goed, dat sli verhaal gaat toch niet op bij je.

Je overweegt dus een andere kaart?
Budget om er aan uit te geven?
Welke voeding heb je zitten?Merk en wattage?

Budget: +/- tussen de 150 en de 200 euro in.
Voeding: Codegen 400W

Alvast bedankt ;)

Wat zijn de vergelijkbare producten van de concurent ongeveer?

Je bedoelt van Nvidea?

gtx 260 gtx 250 gtx275
Kun je natuurlijk ook naar kijken.Ik had ff ATI/amd nog in me hoofd gezien je bord

Laatst bewerkt:
Maakt het nog uit qua prestaties in combinatie met het systeem, of is dat allemaal hetzelfde?

Er dient een juiste "afstelling" te zijn binnen je systeem.
Een heel slechte processor in combinatie met een hele goede videokaart gaat nie werken nie.

Ik neig gezien je systeem en budget(wellicht een paar tientjes erbij indien mogelijk)Om er een nieuwe voeding en een 4870 kaart te zetten(waarbij je uiteraard niet gebonden ben aan een 1gb versie zoals in me link)

Laatst bewerkt:
Gaan we helemaal doen :thumb: Heel erg bedankt alvast:love:

Nog een laatste vraag: is een voeding van 450W voldoende, of is het echt beter om er een aan te schaffen met een hoger wattage?

ligt eraan of je nu al weet of je een keer een tweede kaart wilt zetten.

Maar voor deze kaart een 450w van een goed Amerk moet voldoende zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan