dual monitor instellings probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter MacD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Ik heb een Video kaart NVIDIA GeForce 8800 GT (512 MB)
dualcore 2,4 GHz processor.
Hierop heb ik aangesloten een samsung 2253BW en sinds van de week een 2494HM. Beide breedbeeld, beide aangesloten via digitale aansluiting DVI-D (niet via een splitter dus) .

Ik heb zojuist de nieuwste driver voor de NVIDIA videokaart geinstalleerd maar het lukt mij niet om beide monitoren op een prettige resolutie te krijgen. (beide 1680 x 1050)
Ik heb het via de NVIDIA software geprobeerden, via software van Samsung zelf en via Ultramon maar krijg het niet voor elkaar met name het 2e beeldscherm springt steeds na herstart naar een 4:3 vehouding en als ik hem dan wel beeldvullend heb dan is alles wat opgerekt en onscherp. en na een herstart dus weer terug naar 4:3 vehouding.

Het vreemde is dat wanneer ik in Vista opstart (dual boot) dan neemt hij automatisch voor beide monitoren wel een goeie / prettige resolutie aan. Dus de videokaart kan het dus wel aan (ik zelf dacht even dat de videokaart het niet aankon)

Iemand enig idee hoe ik in XP de juiste instellingen krijg en behoud na een herstart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan