dual monitor met videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dcf007rb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Hallo,
ik ben een pc aan het samenstellen en wat ik wil doen is dual monitor gebruiken (op het ene scherm bv. YouTube, op het andere bv. Hotmail) ik wil de volgende videokaart bestellen: EVGA GeForce GTX 560 Superclocked . Kan ik met deze videokaart met een HDMI kabel naar mijn monitor gaan en met een DVI naar VGA adapter en dan VGA kabel naar mijn tv gaan (mijn tv heeft enkel VGA en DVI-D, maar de videokaart heeft DVI-I dus moet dat met VGA), gaat dit? En als dit niet gaat, hoe kan ik dan dual monitor gebruiken?
Alvast bedankt

zolang dit bij 2 schermen blijft zal dit geen probleem zijn
de twee monitoren zullen automatisch herkend worden door Windows 7
gewoon via rechtsklik bureaublad en dan scherm resolutie en dan extend (verbreed) monitor
en het zal ook niet uit maken hoe je ze aansluit zolang de videokaart van de poort DVI-I beschikt kun je er een simpel DVI naar VGA adaptertje op plaatsen

Laatst bewerkt:
Je videokaart heeft DVI-I, dus dan kan je kiezen of je een verloopje naar VGA + VGA kabel gebruikt of gewoon een DVI-D kabel gebruikt voor het beeld. Het kan geen kwaad om een DVI-D kabel in een DVI-I poort te stoppen en geeft gewoon het beeld door (verschil tussen DVI-I en DVI-D is dat DVI-I ook nog eens analoog signaal meezendt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan