dual monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
beste
vanaf ik een 2de scherm aan mijn pc hang .. namelijk een 22inch en een gewone 15.4inch ...
dan zit er op de 22 zo'n overgang...
hoe kan ik dat doen verdwijnen ?
ik heb een recente pc met recente vid card ( nvidia 9500 gs 512 mb)

nieuwste driver ...

hoe ?

alvast bedankt ;)

greetz

Wat voor een overgang bedoel je? Misschien een foto?

dat is al een probleem .. als ik screenshot doe .. dan zie je ze niet ..

tis lik zoals je een CRT zou fotograferen .. maar in mindere mate ..

maar het irriteert me !!!

zet de resolutie eens wat lager en kijk of het nog steeds is.

Laatst bewerkt:
zoals ik in vorig bericht al zette:

je weet wel hoe een CRT scherm er uit ziet als dat wordt gefilmt ofzo ..

het is net zoals dat ...

maar in mindere mate

en het irriteert me !

Laatst bewerkt:
Download even het programmatje ultramon. Dat is namelijk heel handig voor 2 beeldscherem misschien lost het je probleem op ;).

Download even het programmatje ultramon. Dat is namelijk heel handig voor 2 beeldscherem misschien lost het je probleem op ;).

dat heb ik en gebruik ik .. en dat is het probleem niet

maar ja laat dan maar

juist... geduld is een schone zaak!! blijkbaar begrijpt niemand echt goed wat je bedoelt. ik in ieder geval niet... Is het al opgelost? Anders zou je kunnen proberen het nog eens goed uit te leggen ;)

wél
als ik met 2 schermen werk .. dan heb ik op mijn groot scherm zo'n overgang .. alleja .. het beeld is niet constant .. er zit lik zo'n aantal strepen in die van boven naar beneden gaan enzo ...

nogal irriterend.

ah ok ik denk dat ik m snap nu. Misschien kan je wat meer info geven over de type schermen? Ik neem aan dat het geen crt's zijn? wat gebeurt er als je het scherm met die overgang alleen aan de pc hangt?

wel .. me groot scherm is een LCD 22 inch Belinea en me 2de is een oude CRT ... 15.4 inch ...

ik heb 1 dvi en 1 vga ingang .. dus de grote hang ik ook op vga en de kleine met een switch van vga naar dvi .. ook daaraan ...

greetz

ok dat snap ik niet helemaal. Je hangt je lcd scherm aan de analoge aansluiting ipv de digitale dvi? Terwijl je analoge crt met een soort switch aan de digitale dvi wordt gehangen?
Ik zeg niet dat het het probleem is, maar logisch zou het niet zijn.

Probeer nog eens die crt alleen aan je pc te hangen, dus die lcd gewoon weglaten. Als je kan proberen op beide uitgangen en wat schuiven met de instellingen. Zodra die dan werkt is het makkelijker om met beide te klooien. Misschien ligt het wel gewoon aan de crt.

Het is namelijk zo dat me lcd scherm geen dvi heeft =) ...( domme aankoop eigenlijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan