Dual screen ->dual tasking?

Status
Niet open voor verdere reacties.

farayman3

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
hallo ik heb 2 beeldschermen op mijn computer aangesloten bestuurd door het programma ultramon. nu vraag ik me af of er software bestaat die er voor kan zorgen dat ik echt 2 verschillende computers heb(op elk beeldscherm 1), dus dat ik bijvoorbeeld op het ene een spel kan doen terwijl ik op het andere een script laat draaien(iets waarbij de muis nodig is, bvb een macro voor een spel).

greez faray

dit is niet echt wat ik zoek, hierdoor krijg je gewoon meer bureaubladen. maar ik kan niet op het ene bureaublad een bot aanzetten met een spel(dus waardoor de muis wordt bestuurd) en op een ander beedscherm internetten enz.

dat kan gewoon met windows zelf ingesteld worden,
anders wel met de software van je grafische kaart.

zou u alstublieft uit kunnen leggen hoe?, ik probeer dit al een tijdje maar het wil niet lukken.

Je ziet op het moment nu op beide schermen het zelfde beeld? Dan heb je de schermen in Clone configuratie staan. Waardoor naar beide schermen precies het zelfde beeld word gestuurd. In de configuratie van de videokaart (in je hardware, bij nVidia rechtermuisknop op achtergrond -> nVidia Control panel) kan je ook kiezen voor " Dualscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan