Dual screen,mogelijk met deze videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat ligt niet aan de videokaart -_-. dat ligt aan vga / dvi...

[edit] overigens is het kopen van een vga kabel ook niet erg slim als je met een oog naar de toekomst kijkt. nieuwere monitors worden geleverd zonder vga poort... [/edit]

Laatst bewerkt:
vga werkt met een ramdac op de videokaart, er is hier geen kwaliteitsverschil, als dat bij jou wel zo is ligt het dus niet aan vga

het is niet net zo goed, ik ben voor dvi, maar de verschillen in beeldkwaliteit zijn niet zo als dat jij beweert. ze zijn er niet op de hardware die ik hier gebruik.

En wat beweer ik dan? dat de kwaliteit beter is op dvi dan het is op vga? dat zeg jij net ook O.o

Ik vind het immens omdat op mijn schermen met een dvi kabel de tekst superscherp is (zelfs met een vergrootglas) en op de vga kabel is deze wazig... oftewel een groot (ookwel immens) verschil.

teksten verschillen hier niet door het gebruik van dvi op de samsung syncmaster 931bw, op vga en op dvi zijn ze scherp.

dat is een resolutie van : 1440x900

ooit getest op een full hd resolutie? als ik mijn monitors op 1440x900 zet wordt het ook minder, er is nog verschil maar minder.

Maar je zegt zelf al dvi is beter dan vga, ook kan je er niet omheen dat gold plating beter is als geen gold plating. als de ts dat alles voor minder als 10 euro (zoals de kabel uit mijn eerdere bericht) kan hebben, dan snap ik niet waar we zo'n probleem van maken :P

bij de action heb je ook gold plated kabels, hdmi voor nog geen 7 euro :)
gold plated staat niet veer beter kwalitatieve kabels, in veel gevallen denk ik dat het een verkooptruuk om het duurder te laten klinken.
maar je hebt ook van die absurt dure zuurstof loze kabels waar e geen meerwaarde aan hebt.
maar gold plated of niet, pak gewoon de goedkoopste dvi kabel ;)

ik heb inderdaad een resolutie van 1440*900, nog nooit vga gebruikt op 1080p.

Laatst bewerkt:
maar de vraag was:

dvi kabel of dvi> vga verloopstukje ;)

dus hdmi wil hij/zij wss niet.

weet ik :(
gewoon een dvi kabel gebruiken, gewoon omdat het nieuwer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan