Dual Sim vanwege internetverbruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
.... Daarom was ik ook bezig met een dualsim systeem welke opzich niets met de note te maken heeft..

In het filmpje is een note te zien, waar een dualsim in gemaakt is..

Enige nadeel daarvan is dat je dan steeds moet wisselen tussen de kaartjes.. Dus was ik opzoek naar een zelfde soort systeem, maar dan waarbij de twee simkaartjes tegelijkertijd kunnen werken.. :-)

Djoane, gooi je 3G wel uit als je even geen (of Wifi gaat gebruiken) mobiel internet gebruikt? (scheelt ook een hoop op de batterij duur)

Edit: dat systeem van het youtube linkje gebruikt geloof ik een Android app, waarin je enkel een klikje weg bent met een simkaart wissel.

You can switch from one number to the other in two clicks without switching off your mobile

Laatst bewerkt:
Internet staat nooit uit'.. Anders komt er ook niks binnen.. Email kan allemaal wel een paar uur wachten maar whatsapp niet..

T systeem op t kaartje lijkt mij perfect' alleen jammer dat er geen gelijktijdige functie is. Ik hoopte dat op de een of andere manier voor elkaar te krijgen.. Ik zou ook niet weten hoe bijvoorbeeld whatsapp op 1 toestel kan functioneren met 2 telefoonnummers..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan