Dual-triple-boot met wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
zal ik straks

een dualboot

xp h - xp p
2k - xp h
xp h - 2k3ee
2k - xp h - 2k3ee (tripple boot)
nemen?

Wat je zelf het leukste vindt.

Neem zelf eens een beslissing of kom met meer info waarom je de ene wel of de andere niet wilt draaien

Vakantie??

Zelf zou ik kiezen voor
xp p - en één van de 2k versies. (heb geen gebruikerservaring met 2k)

Laatst bewerkt:
Ik ken de voordelen van 2k3 t.o.v. 2k niet, maar om veiligheidsredenen zou ik een dualboot met 2k doen als je dan toch moet dualbooten met windows.

Ik zou voor winxp pro met knoppix gaan voor de variatie, maargoed ik ken de motieven niet...

Is inderdaad meer voor de leukigheid, en backup als er wat mis is met de een.

Mijn XP H werd steeds slomer en slomer, en Word opstarten duurde een seconde of 10, Windows na aanmelding 20 etc. Nu start die helemaal niet meer op :D. Ik zit nu op 2k3 en Word binnen 4 sec, na aanmelding kan ik meteen aan de slag.

Zelf zou ik XP H - 2k3EE willen, maar een heleboel mensen zeggen dat ik 2k - XP H (/XP P) moet doen.

Vandaar dat ik het hier vraag.

Het komt op jouw pc, jij moet er gebruik van maken.

Is het dan niet logischer dat je er dan opzet wat je zelf wilt ipv wat een ander aanraad

Jaah, dat is waar ;). Maar als er nou echt voordelen zijn van 2k tov 2k3 dan neem ik die liever.

2k3 heeft naar mijn mening zijn beveiliging toch wat aan de aangescherpte kanten. Een heleboel dingen worden simpelweg onmogelijk gemaakt als je het niet aanpast. Maar hij is wel weer heel vlot...

Ik dacht zelf aan
2k - XP H- 2k3EE

Dan wens ik je veel installeer plezier.

Aangezien het topic toch niet wil lopen en je zelf wel een beslissing kunt nemen sluit ik deze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan